| کد خبر: 128703 |

ناوگان حمل و نقل شهری همدان نو شد

تین نیوز
سخنگوی شورای شهر همدان گفت: طی دوره چهارم شورای شهر همدان ۳۱ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل شهری همدان افزوده شد.
 
 

به گزارش مهر، کامران گردان با بیان اینکه در دوره چهارم شورای شهر همدان به مباحث ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست پرداخته شد، اظهارداشت: در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان اقدامات کوتاه‌مدت و بلندمدت انجام شد.

 

سخنگوی شورای شهر همدان بااشاره به افزوده شدن روزانه 30 دستگاه وسیله نقلیه به جمع خودروهای شهر همدان گفت: بنابر آمار اقدامات ترافیکی موجب کاهش تصادفات در همدان شده است.

 

وی کاهش تصادفات را ناشی از اصلاح‌های هندسی نقاط حادثه‌خیز و پرترافیک شهر همدان دانست و گفت: 100 نقطه حادثه خیز شهر همدان رفع مشکل شده است.

 

گردان به در نظر گرفتن طرح جامع، طرح تفصیلی و اقتصاد مقاومتی در اجرای پروژه ها اشاره کرد و گفت: این روند هزینه‌های در نظر گرفته شده در ساخت پل و اصلاح‌های هندسی را به دنبال داشت.

 

سخنگوی شورای شهر همدان دوره چهارم شورای شهر همدان عنوان کرد: طی این مدت 31 دستگاه اتوبوس خریداری و 40 دستگاه اتوبوس بازسازی شد که با این اقدامات زمان انتظار و توقف مسافران 6 دقیقه کاهش یافت.

 

گردان ایجاد نشاط اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه احداث پل سردار همدانی از برنامه‌های درازمدت شورای شهر همدان است، افزود: 90 درصد مصوبات کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان اجرایی شده در حالی که مشکل کمبود اعتبار در تمام کشور محسوس است.

 

وی بااشاره به آبیاری فضای سبز با احیای قنوات، عنوان کرد: از گونه های گیاهی مقاوم برای توسعه فضای سبز همدان استفاده شده است.  

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.