| کد خبر: 128311 |

فرماندار ماسال خبر داد:

افتتاح پروژه مسکن مهر معلولان ماسال در آینده نه چندان دور

تین نیوز

فرماندار ماسال با اشاره به اقدامات در حال اجرا جهت احداث شبکه آب و فاضلاب، دیوار حائل و محوطه‌سازی مسکن مهر معلولین، افزود: در آینده نه چندان دور شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

 

به گزارش ایلنا، فرماندار ماسال با اشاره به اقدامات در حال اجرا جهت احداث شبکه آب و فاضلاب، دیوار حائل و محوطه‌سازی مسکن مهر معلولین، ابراز امیدواری کرد: در آینده نه چندان دور شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

 

محمود قاسم نژاد در کارگروه رفع مسائل و مشکلات مسکن مهر معلولین ماسال با بیان اینکه پروژه مسکن مهر معلولین ماسال علی رغم رشد فیزیکی 95 درصدی به دلیل فقدان زیرساختهای مربوطه همچون آب و فاضلاب و راه، تاکنون افتتاح نگردیده، افزود: در طول چند سال اخیر بازدیدهای متعددی ازسوی مقامات کشوری و استانی در جهت رفع مسائل و مشکلات زیرساختی این پروژه صورت پذیرفته است که خوشبختانه با وجود هزینه‌های بسیار بالا جهت تامین زیرساختهای این پروژه، دستورات لازم جهت رفع مسائل و مشکلات این پروژه ازسوی استاندار محترم صادر شده است.

 

وی تامین شبکه آب و فاضلاب مجتمع مسکن مهر معلولین را مهمترین مسئله این پروژه دانست و اظهار داشت: جهت رفع این مشکل نیاز به احداث 3500 متر شبکه آب و فاضلاب وچهار پکیج تصفیه فاضلاب است که با توجه به اینکه این شبکه از میان شهر ماسال خواهد گذشت، بخشی از مشکلات فاضلاب ساکنین شهر ماسال نیز رفع خواهد شد.

 

فرماندار ماسال، احداث دیوار حائل جهت جلوگیری از رانش زمین، احداث راه و محوطه‌سازی را از دیگر مسائل پیش روی این پروژه عنوان داشت و ابراز امیدواری کرد: با تلاش مضاعف و هم‌افزایی همه ادارات دست‌اندرکار این پروژه، در آینده نه چندان دور شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

 

معاونین بنیاد مسکن استان و شرکت آب و فاضلاب شهری و شرکت برق گیلان ازجمله اعضای این نشست بودند که گزارشی از اقدامات خود در جهت رفع مشکلات مذکور را در این جلسه ارائه دادند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.