| کد خبر: 128284 |

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو:

◄ تکذیب خبر آتش‌سوزی در مترو کهریزک/ آتش در ایستگاه ترمینال جنوب

تین نیوز

صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شد که متن آن نشان از سرگردانی مردم در مترو کهریزک داشت و فیلم کوتاهی نیز ضمیمه ان شده بود که نشان می‌داد ازدحام در این ایستگاه بسیار زیاد است.

 

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، در تماسی که با شرکت بهره‌برداری مترو تهران برقرار شد، مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل این شرکت، با اشاره به مشکل فنی در یک دستگاه از قطارها، اظهار داشت: خبری که تحت عنوان حادثه مترو کهریزک به تجریش در فضای مجازی منتشر در اساس صحت ندارد.

 

احسان مقدم در گفت‌وگو با این شبکه خبری، با تکذیب ازدحام در ایستگاه مترو کهریزک در مسیر خط مترو منتهی به تجریش، تصریح کرد: صبح امروز در حدود ساعت هشت در ایستگاه ترمینال جنوب نقص‌فنی در یکی از قطارها بوجود آمد که  پس از ده دقیقه قطار بعدی جایگزین شد و مسافران را جابه‌جا کرده و به مقاصدشان رساند.

 

وی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: بنابراین اخبار منتشره در برخی کانال‌ها مبنی بر حادثه و آتش‌سوزی و سرگردانی مسافران صحت ندارد.

 

به گزارش تین‌نیوز، در ساعات اولیه امروز بود که فیلم چند ثانیه‌ای در فضای مجازی حکایت از بروز آتش‌سوزی در مترو ایستگاه کهریزک داشت و نشان می‌داد که ازدحام مردم در این ایستگاه بیش از حد مجاز است که این موضوع در تماسی که با شرکت بهره‌برداری مترو گرفته شد تکذیب شده و ایستگاه نیز مترو ترمینال جنوب معرفی شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.