| کد خبر: 127877 |

جلوگیری از فعالیت تاکسی‌آنلاین

تین‌نیوز| لزوم جلوگیری از فعالیت غیرمجاز تاکسی آنلاین‌ها در اصفهان و همچنین ضرورت راه‌اندازی کمیته ویژه ناظر بر فعالیت‌های انتخاباتی شهرداری از ‌مهم‌ترین تذکرات امروز در شورای شهر بود.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شیران، پیش از ظهر شنبه در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در قالب تذکری ضمن افزایش حضور مردم در حاشیه رودخانه زاینده رود در روزهای پایانی هفته اظهار داشت: از این رو ضروری است که شهرداری نسبت به ارتباط یک دست پیاده روی حاشیه رودخانه زاینده رود اقدام کند.

وی در ادامه با انتقاد از ورود موتورسیکلت‌ها به پارک‌های سطح شهر اصفهان ابراز داشت: بارها در این خصوص تذکر داده‌ام و این در حالی است که هنوز اقدام اجرایی انجام نشده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین خواستار جلوگیری از ورود دوچرخه‌ها به پارک‌های سطح شهر در روزهای جمعه شد و اضافه کرد: دوچرخه‌ها نیز بعضاً آرامش شهروندان را با مشکل روبرو کرده است.

 

انتخابات شوراها به عنوان تکلیف فرعی دیده می‌شود

وحید فولادگر، نیز در ادامه این جلسه علنی  به لزوم توجه بیشتر رسانه‌ها در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراها، شوراها را دچار چالش‌هایی کرده که اهم آن تحت شعاع قرار گرفتن انتخابات شوراها است به گونه‌ای که اولاً فضای سیاسی کشور در این انتخابات تاثیر می‌گذارد و ثانیاً تمرکز مردم بر انتخابات ریاست جمهوری است.

وی تصریح کرد: همچنین آنگونه که شایسته است اهمیت شوراها و تاثیر آن به ویژه در کلانشهرها در زندگی مردم تبیین نمی‌شود و با توجه به این موضوع انتخابات شوراها به عنوان یک تکلیف فرعی دیده می‌شود که متاسفانه در نتایج انتخابات تاثیرات نامطلوبی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه رسانه‌ها به انتخابات شوراها اهمیت بدهند و اهمیت آن را برای مردم تبیین کنند، تصریح کرد: امیدواریم همانگونه که مردم در انتخابات ریاست جمهوری با شور و شوق و دقت مشارکت می‌کنند، در انتخابات شوراها نیز به این صورت مشارکت کنند.

 

لزوم تشکیل کمیته نظارت بر فعالیت‌های انتخاباتی در شهرداری

علیرضا نصر اصفهانی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه علنی با بیان اینکه تیم رسانه‌ای شهرداری اصفهان حدود دو سال گذشته عملکرد عادلانه‌ای را نسبت به اعلام گزارش عملکرد اعضای شورای شهر اصفهان داشته است، اظهار داشت: این روند باید ادامه یابد و چنانچه قرار باشد شهرداری از کاندیداهایی در انتخابات حمایت کند، عدلت را نیز مورد توجه قرار دهد.

وی تاکید کرد: ضروری است که در شهرداری اصفهان کمیته‌ نظارت بر فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه انتخابات در شهرداری اصفهان تشکیل شود تا از آسیب‌های احتمالی بعدی جلوگیری شود.

 

جلوگیری از فعالیت غیر مجاز تاکسی آنلاین‌ها در اصفهان ضروری است

سیداحمد شریعتی، نائب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه علنی به لزوم توجه مسئولان برای مقابله با فعالیت تاکسی آنلاین در شهر اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: بر اساس مصوبه قانون اساسی هر گونه فعالیت حمل و نقل عمومی در سطح شهر باید از شهرداری مجوز فعالیت داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر همه رانندگان تاکسیرانی شهر اصفهان دارای کد هستند، تصریح کرد: تاکسی آنلاین‌ها در حال حاضر در سه شهر اصفهان، تهران و تبریز در حال فعالیت هستند و ضروری است که این شرکت‌ها مجوزهای لازم را از شهرداری دریافت کنند تا از چالش‌های بعدی جلوگیری شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.