| کد خبر: 127618 |

ابنیه قطار شهری ورامین تا یکماه آینده به بهره برداری می رسد

مدیر پروژه و ابنیه ریل های کشور گفت: ابنیه مورد نیاز اجرای کامل قطار شهری ورامین تا یکماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایرنا ، سید محمد موسوی در جلسه بررسی اجرای پروژه قطار شهری تهران – ورامین – گرمسار که با حضور مدیر کل راه آهن استان تهران فرماندار و مسئولان ورامین برگزار شد اظهار کرد: به منظور اجرای قطار شهری تهران – ورامین – گرمسار و در محدوده شهرستان ورامین ، پروژه هایی از جمله زیرگذرهای موسی آباد و باغ صالح ، زیرگذر15 خرداد و پل روگذر امام رضا (ع) در دست اقدام است.

وی اظهار کرد: وجود معارضینی در مسیر اجرای این پروژه ها باعث شده تا اجرای آن با تأخیر مواجه شود که با همکاری مسئولان شهرستان این مشکلات برطرف و طی یک ماه آینده ، اجرای این پروژه های ثانونیه به اتمام می رسد.

وی تصریح کرد: شهرداری ورامین نیز می باید با عمل به تعهدات خود در رفع معارضین و اجرای برخی از زیر ساخت ها ، زمینه تسریع بخشیدن به اتمام این پروژه های مهم را فراهم کند.

فرماندار ورامین نیز در این جلسه با تأکید بر لزوم تکمیل هرچه سریعتر پروژه قطار شهری تهران – ورامین گفت :اجرای پروژه قطار شهری تهران – ورامین ، یکی از مهمترین خدمات دولت یازدهم به این منطقه است که اعتبار اجرایی آن ، معادل بودجه عمرانی چندین سال در ورامین است.

محمدرضا یوسفی افزود : اجرای پروژه پل امام رضا (ع) که از فراز راه آهن عبور می کند با بیش از 270 میلیارد ریال در حال اجراست که فاز اول این پروژه با حضور وزیر راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار گرفت و به زودی فاز دوم این پروژه افتتاح و زیر بار ترافیک قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مهمترین پروژه های در دست اجرا برای تکمیل قطار شهری تهران – ورامین ، زیر گذر 15 خرداد است که این پروژه نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی هزینه اجرای این پروژه را بیش از 750 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با اشاره به مشکلات ساکنین منطقه موسوم به باغ صالح جهت عبور از زیر راه آهن سراسری گفت : با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ، اجرای این پروژه در حال انجام است که طی روزهای گذشته ، مسیر زیرگذر این منطقه باز شده و تا ماه آینده شاهد تکمیل این پروژه به طور کامل خواهیم بود.

فرماندار ورامین افزود : مردم منطقه موسی آباد نیز به زودی شاهد بهره برداری از زیر گذر این منطقه خواهند بود.

پروژه قطار شهری تهران – ورامین - گرمسار ، از مصوبات دولت نهم بود که تا ابتدای فعالیت دولت یازدهم ، هیچ گونه اقدامی در خصوص اجرای آن صورت نگرفته بود .

طی 2 سال گذشته بسیاری از زیر ساخت این پروژه مهم اجرا و خط یک آن توسط ریاست جمهوری و وزیر راه و شهرسازی در شهرستان گرمسار مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.