| کد خبر: 126106 |

◄ قطع برق بالاسری در مترو خط ۵ / تلاش برای اتصال برق در خط ۵ مترو ادامه دارد

تین‌نیوز| مدیر روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری مترو شهر تهران از توقف خدمات رسانی در خط 5 مترو به دلیل قطع سیستم برق بالاسری نزدیکی یکی از ایستگاه‌های این خط خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، احسان مقدم با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: این اتفاق که شب گذشته رخ داد باعث شد تا این مرکز اعلام کند که پذیرش مسافر در خط 5 مترو ممکن نیست.

وی در ادامه سخنان خود با این شبکه خبری با تاکید بر این مهم که تلاش به منظور رفع خرابی از دقایق اولیه، آغاز شده است، تصریح کرد: متخصصان شرکت بهره‌برداری مترو تهران از دقایق اولیه نسبت به رفع خرابی و وصل برق اقدامات خود را شروع کرده‌اند.

مقدم با بیان این‌که شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، اطلاع رسانی در ارتباط با قطع سیستم برق بالاسری در دقایق اولیه از طریق سایت این شرکت در دستورکار قرار داد، گفت: به دلیل پاره شدن سیم شبکه برق بالاسری در نزدیکی یکی از ایستگاه‌های خط پنج در نیمه شب یک‌شنبه، امکان پذیرش مسافر در ایستگاه‌های این خط از ساعت 5.30 امروز صبح، دوشنبه 14 فروردین وجود ندارد و با ساعتی تاخیر انجام می شود. 
 
مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در پایان، ضمن عذرخواهی از مسافران و شهروندان عزیز اعلام کرد، مهندسان و کارشناسان این شرکت بلافاصله از همان ساعات ابتدایی مشغول فعالیت برای حل مشکل هستند که به محض مرتفع شدن موضوع و اتصال سیم شبکه برق بالاسری، مسافرگیری در این خط از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز، برخی از مسافران به دلیل بی خبری از موضوع عدم سرویس‌دهی در خط 5 مترو به منظور استفاده از مترو به ایستگاه‌ها وارد شدند که موجب ازدحام شده است، این مشکل بیشتر در دو ایستگاه گلشهر و محمدشهر نمود پیدا کرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.