| کد خبر: 120027 |

تشنج در صحن شورای شهر تهران در پی تذکر حکیمی‌پور

تین‌نیوز| در پی تذکر آیین‌نامه‌ای احمد حکیمی‌پور در خصوص نطق پیش از دستور یکی از اعضای شورای اسلامی شهر تهران، فضای صحن شورا برای لحظاتی به تشنج کشیده شد.
 

به گزارش ایسنا، احمد حکیمی‌پور در سیصدوبیست‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکر آیین‌نامه‌ای نسبت به نطق پیش از دستور سروری اعتراض کرد و گفت: این نطق سیاسی بوده و بیش از وقت مقرر بیان شده است. همچنین در نطق آقای سروری از صداوسیما دفاع شده در حالی که این موضوع به شورا ارتباطی ندارد.
در پی این تذکر آیین‌نامه‌ای چمران تشریح کرد: هر دو نطق پیش از دستور این جلسه 17 دقیقه زمان داشته‌اند و نطق پیش از دستور آقای شجاع‌پوریان نیز سیاسی بوده چرا نسبت به این نطق اعتراضی ندارید.

به گزارش ایسنا، در ادامه پیرهادی در پی تذکر حکیمی‌پور گفت: شما به ساحت صداوسیما توهین کرده‌اید، این در حالی است که صداوسیمای هیات نظارت دارد و بر محور حق و عدالت باید برنامه‌ها را پوشش بدهد. صداوسیمای هر کشوری بر علیه منافع مردم عمل نمی‌کند.

وی افزود: بی‌تردید اگر صداوسیما قصد داشت سیاسی کاری کند، در حادثه قطار سمنان که بی‌تردید، بی‌تدبیری مسوولان بود، می‌توانست به صورت آنلاین بر روی شبکه این حادثه را پوشش بدهد اما درخصوص حادثه پلاسکو مستقیم و بدون وقفه این حادثه را پوشش داد. صداوسیمای هیچ کشوری به مخالفانش رسانه نمی‌دهد.
در ادامه محسن سرخو نسبت به دفاع پیرهادی از صداوسیما اعتراض کرد و گفت: اگر درخصوص صداوسیما صحبتی شده است، باید به نماینده این سازمان وقت صحبت داده شود.

وی ادامه داد: پس از حادثه خیابان جمهوری، حادثه سمنان به طور مستقیم پوشش داده شد تا ابعاد مختلف حادثه خیابان جمهوری پنهان شود و بعدها نیز علت این حمایت صداوسیما در بحث املاک نجومی سر در می‌آورد.
به گزارش ایسنا، در ادامه یک بار دیگر پیرهادی تاکید کرد: املاک نجومی وجود ندارد و تنها تهمتی بود که شما و رسانه‌های بیگانه زدید. در حالیکه شما پارکینگ 170 متری خانه خود در دربند را به مسکونی تبدیل کرده‌اید و رای کمیسیون ماده 100 را اجرا نکرده‌اید. در حقیقت حدود 5 میلیارد تومان خلاف انجام داده‌اید.

سرخو نیز که با میکروفن خاموش این اظهارات پیرهادی را دروغ می خواند، گفت: خبرگزاری کذاب‌پرس، خبر دروغ را زد و این اطلاعات را شما به آنها داده بودید.
به گزارش ایسنا، ابوالفضل قناعتی برای آرام کردن پیرهادی و دنیامالی و شجاع‌پوریان نیز برای آرام کردن سرخو از صندلی خود بلند شدند که چمران به حکیمی‌پور گفت: شما آغازگر بودید و جلسه را به تنش کشیدید من تذکرتان را قبول کرده و شما نباید آن را ادامه می‌دادید.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.