| کد خبر: 113818 |

انتقاد تند شاکری از رفتار منفعلانه پلیس دربرابر ترافیک تهران

تین‌نیوز| رییس کمیته عمران شورای شهر تهران از رفتار انفعالی پلیس در جلسات گلایه کرد.
 

 اقبال شاکری پس از گزارش ارائه وضعیت ترافیک از سوی سردار مهماندار رییس پلیس راهنمایی و رانندگی با انتقاد از انفعال پلیس در مواجهه با ترافیک تهران گفت: متاسفانه شاهد پاسکاری ترافیک از سوی پلیس راهور هستیم به گونه‌ای که برخی رفتارهای پلیس نشان‌دهنده سر باز کردن از حل ترافیک است.

وی با بیان اینکه پلیس در برخورد با مورتورسیکلت‌های متخلف سوئیچ را برمی‌دارد اما در برخورد با خودروها و رانندگان سواره مماشات می‌کند، گفت: متاسفانه براساس آمارها 4 برابر افرادی که مجوز ورود به طرح ترافیک را دارند افراد متخلف وارد محدوده می‌شوند و پلیس هم کاری نمی‌کند.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه از ساعت 16 هر روز شاهد هرج و مرج ترافیکی در پایتخت هستیم، گفت: متاسفانه پلیس اجازه ورود مردم به خطوط ویژه را می‌دهد و این مساله موجب سرایت ترافیک به خیابان‌های دیگر می‌شود.

شاکری با بیان اینکه پلیس در شورای عالی معماری و همچنین کمیسیون ماده 5 عضو است اما با این حال در نحوه صدور مجوزهای بلندمرتبه‌سازی نظری نمی‌دهد، گفت: اگر پلیس حضور فعالی در این کمیسیون‌ها داشت نباید اجازه اجرایی شدن پروژه آرش- اسفندیار و همچنین برداشتن پل عابر پیاده در تقاطع کردستان – نیایش را می‌داد.

وی با انتقاد تند از عملکرد پلیس گفت: پلیس با چه مصوبه‌ای، اجازه ساخت  پارکینگ و مرکز تجاری در مسیر برگردان نصر را داده و با آن موافقت کرده است که این نشان می‌دهد که پلیس حضور جدی در جلسات ندارد.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران اگر پلیس فعالیت مال‌ها و مراکز تجاری را دلیل عمده ترافیک می‌داند، پیشنهاد می‌شود این مراکز چند روز بسته شوند تا فکری به حال ترافیک آنها شود.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.