| کد خبر: 113816 |

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران:

افزایش سرانه های شهری پایتخت در ۱۰ سال اخیر مشهود است

تین‌نیوز| عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده بسیج شهرداری منطقه 9 که با حضور شهردار منطقه و دیگر مسئولان ارشد منطقه برگزار شد گفت: افزایش سرانه ها در تمامی حوزه ها در 10 سال اخیر مشهود بوده و تهران سال 85 با تهران سال 95 قابل قیاس نیست و تغییرات در شهر جدی است.

 
به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9 ، محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و مسئول بسیج شهرداری تهران در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات شهردار منطقه گفت: خوشبختانه در این مدتی که مهندس محسنی در منطقه مدیریت می کنند روند رو به رشدی داشته و سیگنال های مثبتی گرفته ایم و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

وی با بیان اینکه نباید از کارهایی که شهرداری تهران در سال های اخیر در پایتخت انجام داده بی تفاوت بگذریم نیز اظهار داشت: این کارها، کار کمی نبوده و بی نظیر بوده و مجموعه پرسنلی شهرداری کاملا جهادگونه و ایثارگرانه فعالیت کرده اند.

پیرهادی افزود: هر شهروندی و هر کسی که در این شهر راه می رود ، تغییرات را احساس می کند و تمامی این کارها را یک بدنه نیروی انسانی بسیار توانمند و با انگیزه انجام داده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران اذعان داشت: تغییرات در شهر بسیار جدی است و از روی زمین گرفته تا زیر زمین می توان این تغییرات را مشاهده کرد.

وی تاکید کرد: باید قدر کار خودمان را بدانیم و قدر وقتی صرف این همه تغییرات شده را نیز باید دانست و در واقع باید گفت که هیچ ارگانی و نهادی به اندازه شهرداری خدمت نمی کند و همه این تلاش ها را مرهون خدمات نیروهای این مجموعه هستیم.

پیرهادی ادامه داد: کار در مجموعه خوشنام شهرداری باعث افتخار است و با توجه به رکودی که در کشور داریم و اینکه درآمد هم کم شده ، با این حال توسعه زیرساختها نزدیک به 4 و نیم برابر و در بعضی هم 2 برابر شده است.

وی اظهار داشت: تهران شهری آباد است و آبادانی این شهر توسط نیروهای زحمتکش شهرداری بوده و کسانی که در شهر زندگی می کنند این موضوع را درک کرده اند.

این  عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمامی این کارها با روحیه جهادی و بسیجی انجام شده و بسیج یعنی خدمت به مردم و روحیه انقلابی داشتن و کمک به مردم در مواقعی نیاز به نقدینگی ندارد و بلکه هماهنگی لازم است.
وی با بیان اینکه باید در شناخت جبهه حق و باطل بی تفاوت نباشیم نیز اظهار داشت: باید دقت داشته باشیم و با نگاه و اندیشه درست انقلابی و اسلامی همیشه آماده بوده و نقش مان را به درستی ایفا کنیم.

شهردار منطقه 9 نیز در این مراسم با اشاره به وضعیت جغرافیایی منطقه و گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در سال اخیر گفت: منطقه به واسطه حضور فرودگاه مهرآباد و 18 ارگان حساس و مهم دیگر، منطقه ای استراتژیک است و وجود این مراکز منطقه را متمایز کرده است.

وی افزود: از ابتدای امسال طرح نگهداشت را در اولویت قرار دادیم و بیش از 3 هزار نقطه آسفالت و لکه گیری شده و با توجه به اینکه این منطقه در وردی شهر از غرب قرار گرفته ، اهمیت این موضوع بسیار زیاد است.

محسنی با تاکید بر اینکه منطقه 9 در غرب تهران بسیار حساس و مهم است نیز گفت: رهبر معظم انقلاب جهت مراسم دانش آموختگی و تحلیف دانشجویان افسری در دانشگاه هوایی شهید ستاری حضور می یابند و امسال به شکلی متفاوت آماده سازی فضا و محوطه دانشگاه را آماده کردیم.

وی با اشاره به برنامه های مهم و مناسبتی که در طول امسال انجام شده نیز گفت: مراسم تجلیل از شاگردان مکتب امام صادق (ع) را باشکوه برگزار کردیم و از 16 ائمه جماعت و علمای بالای 63 سال که بیش از 2 دهه در مساجد حضور داشتند تقدیر شد.

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم افزایی بسیار خوبی در منطقه وجود دارد و در خدمت رسانی به مردم با بسیج امکانات و استفاده از تمامی ظرفیت ها اقدام می کنیم تا رضایتمندی آنان حاصل شود.

براساس این گزارش، مراسم تکریم و معارفه فرمانده بسیج منطقه 9 برگزار و بر همین اساس از زحمات کمال هوشمند فرمانده پیشین تقدیر و تشکر و ناصر بختیاری به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج معرفی شد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.