| کد خبر: 112519 |

متروی تهران به فرودگاه امام(ره) می‌رسد

تین‌نیوز| مدیر عامل شرکت مترو تهران گفت: شبانه روز تلاش خواهیم کرد تا خطوط 6، 7 و فرودگاه امام (ره) در سال جاری به بهره برداری برسد تا شهروندان بتوانند از این نعمت بزرگ بهره مند شوند.


 شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در راستای بازدید های دوره ای قائم مقام شهردار تهران امروز (شنبه) عیسی شریفی قائم مقام شهردار تهران به همراه مازیار حسینی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، قدرت گودرزی معاون مالی و اقتصادی شهردار تهران، هابیل درویش مدیر عامل شرکت مترو تهران و جمعی از مسئولان و مدیران خطوط مترو از مراحل و روند پیشرفت خط 6 مترو بازدید کردند.

در این جلسه هابیل درویشی مدیرعامل قطار شهری تهران در سخنانی ضمن تشریح وضعیت موجود خطوط 6، 7 و فرودگاه امام (ره) گفت: در چند ساله گذشته به هر روشی بود تلاش کردیم تا خطوط شبکه مترو تهران را راه اندازی کنیم و امروز این تلاش ها و خون دل خوردن ها در حال ثمر دادن است.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که بتوانیم خطوط 6، 7 و فرودگاه امام (ره) را در سال جاری راه اندازی کنیم و در این راستا از تمام ظرفیت های موجود استفاده خواهیم کرد تا این مهم محقق شود.

درویشی تصریح کرد: اهتمام شرکت مترو و کارکنان آن نیز بر همین اساس است تا این خطوط در سال جاری راه اندازی شود و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت متروی تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخش های ساخت تونل و ایستگاه ها انجام شده و فراهم آوردن تجهیزات و نصب آن ها بخش پایانی کار است که در حال انجام آن هستیم.

وی تاکید کرد: در خط 6 مترو بر طبق اولویت بندی هایی که انجام شده 2 بخش جنوبی و میانی در اولویت کار قرار گرفته است که بخش جنوبی از دولت آباد تا میدان شهدا و بخش میانی از میدان هفتم تیر تا بزرگراه یادگار می باشد.

در پایان این بازدید گزارش پیمانکاران در رابطه با تکمیل هر چه سریعتر خطوط و موانع و مشکلات موجود ارائه شد.

خط 6 مترو تهران دارای 31 کیلومتر می باشد که از دولت آباد شروع شده و به شهرک نفت در محدوده کوهسار ختم می شود. 
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.