| کد خبر: 112466 |

شهردار خبر داد:

قدیمی‌ترین ورودی شیراز احیاء می‌شود‌

تین‌نیوز| شهردار شیراز تلاش برای بهسازی مسیر ورودی جنوبی شیراز را گامی برای احیاء قدیمی‌ترین ورودی شیراز عنوان و اضافه كرد: مسیر ورودی چنارراه‌دار با توجه به قرار داشتن یك كاروانسرای قدیمی، می‌تواند بسیار جذاب بوده و مورد توجه قرار گیرد.


 منطقه فارس علی‌رضا پاك‌فطرت، یكشنبه 21 آذر در بازدید از پروژه‌های اجرایی منطقه 9 شهرداری شیراز، پیشرفت فیزیكی منطقه گردشگری چنارراه‌دار را مطلوب توصیف و اضافه كرد: این مسیر در آینده یكی از پر جاذبه‌ترین مسیرهای گردشگری شیراز خواهد بود.

وی با اشاره به ایجاد جاده سلامت در حاشیه رودخانه چنارراه‌دار، گفت: فاز اول این مسیر شامل 10 كیلومتر طول خواهد بود و برای پیاده‌روی، دو امدادی و دوچرخه سواری بسترسازی می‌شود.

شهردار شیراز با اشاره به افزایش تعداد پل‌های احداث شده بر روی رودخانه چنارراهدار، از یك پل به چهار پل در چهار سال گذشته، گفت: اجرای شبكه‌های بزرگراهی در منطقه نه شهرداری تكمیل كننده رینگ بزرگراهی شیراز در مسیرهای شمال، جنوب، شرق و غرب است و در واقع شمال شیراز را به جنوب شرق متصل خواهد كرد.

وی در بیان مزایای اجرای این شبكه بزرگراهی در شیراز، گفت: بسترسازی برای حضور سرمایه‌گذاران، ایجاد ارزش افزوده، توسعه فضای سبز، كاهش ترافیك، كاهش زمان تردد از شمال به جنوب و شرق به غرب و ایمن‌سازی ترددها را به‌همراه دارد.

شهردار شیراز با اشاره به اجرای طرح‌های ترافیكی در محدوده كمربندی شیراز حد فاصل میدان شهید رودكی تا شهرك مهدی‌آباد، گفت: در این محدوده با ساخت پل‌های عابر پیاده و تقاطع‌های غیرهمسطح، كه مراحل اجرایی را طی می‌كند، ایمن‌سازی تردد سواره و پیاده انجام خواهد شد.

او با بیان اینكه در این محدوده اجرای طرح‌های زیباسازی و توسعه فضای سبز مد نظر قرار دارد، گفت: در این راستا ضرورت همكاری و همراهی تمام دستگاه‌های متولی برای تسریع در اجرای طرح‌های مورد نظر بسیار اهمیت دارد.

شهردار شیراز با تاكید بر اینكه اجرای طرح‌های متعدد عمرانی در منطقه 9، زمینه را برای سرمایه‌گذاری فراهم كرده است، از تمام سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری دعوت كرد كه از فرصت ایجاد شده توسط شهرداری برای اجرای پروژه‌های مختلف گردشگری، تفریحی، تجاری و ... استفاده مطلوب را داشته باشند.

پاك‌فطرت با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگ در زمینه‌های ورزشی، درمانی، بهداشتی و ... در این مناطق گفت: اجرای طرح‌های متعدد عمرانی در این منطقه، در كنار سایر پروژه‌ها، نشانه توجه به توسعه متوازن شهر و ایجاد بسترهایی مناسب برای رشد اقتصادی مطلوب شیراز است.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.