| کد خبر: 105332 |

جانشین رئیس‌پلیس راهور تهران بزرگ، عنوان کرد:

◄ راننده گریان در چنگ نیروی انتظامی / فرار از دست قانون ممکن نیست

تین‌نیوز| درپی انتشار ویدئویی در فضای مجازی و به تصویر کشیدن رفتار نابهنجار ترافیکی راننده وانت در آن، واکنش‌های زیادی را در این زمینه شاهد بودیم که با پیگیری‌های انجام شده، پلیس راهور تهران بزرگ از دستگیری فرد و تحوبل وی به مراجع قضایی خبر داد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در این رابطه‌ به خبرنگار تین‌نیوز، گفت: فرد خاطی که 23 ساله است با ورود به یکی از کوچه‌های باریک با اقدام به برخورد با خودروهای پارک شده در آن موجب خسارت زدن به 13 دستگاه خودرو شد که با حضور در کلانتری جبران خسارات را متعهد شد.

سرهنگ حسن عابدی، در گفت‎وگو با این شبکه خبری، افزود: در حال بررسی فیلم منتشر شده از تصادف راننده وانت با چند خودرو هستیم که در صورت صحت موضوع، راننده متخلف شناسایی و با آن برخورد قانونی می‌شود. 

وی با تاکید برخورد پلیس با هرگونه تخلف رانندگی و به‌ویژه پرخطر، تصریح کرد: در تاریخ چهاردهم مهرماه گزارش این تخلف به پلیس رسید و با پیگیری‌های انجام شده، در نهایت این فرد توسط نیروی انتظامی کلانتری 101 تجریش دستگیر و به مراجع قضایی تحویل شد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران، ابراز داشت: با هوشیاری مردم راننده وانت متخلف موفق به فرار از صحنه نشده و به‌طور قطع باید پاسخ‌گوی رفتار ضد اجتماعی خود باشد.

به گزارش تین‌نیوز، افراد حاضر در محل تصادف می‌گویند: راننده وانت‌بار در حالی از خودرو خود توسط مردم به بیرون کشیده شد که به شدت مضطرب و گریان بود و با حضور در کلانتری به تمامی خسارت دیدگان وعده داده تا هزینه تعمیر وسایل نقلیه آنها را متقبل شود.

بنابراین گفته‌ها این فرد در حال فرار از دست کسانی بوده که در تعقیب وی بوده‌اند.



 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.