| کد خبر: 2951 |

تجهیز بزرگراه آزادگان به دوربین‌های ثبت سرعت تا اردیبهشت

تین نیوز | شهردار منطقه 18 از تجهیز 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان به دوربین‌های ثبت سرعت طی روزهای آتی خبرداد و گفت: تمام مسیر این شریان ارتباطی و محور مواصلاتی تا اردیبهشت امسال به این فن‌آوری مجهز خواهد شد.

وحید نوروزی در نخستین نشست ماهیانه با دبیران شورایاری محلات در سالجاری ضمن بیان مطلب فوق افزود : درمدتی که افتخارخدمت دراین منطقه را پیدا کرده ام به اتفاق همکارانم در تلاش بودیم تا نگاه ها را نسبت به این بخش از پایتخت تغییر و واژه جنوب شهری را حذف نمائیم.
 
وی ادامه داد : بحمدا...باوجودتمام تنگناهای مالی در پایان سال گذشته، بخش عمده از مطالبات پیمانکاران پرداخت و درطرح استقبال ازنوروز و گردشگران نوروزی نیز عملکرد قابل قبولی داشتیم و این اقدامات رضایت میهمانان و مدیران ارشد شهرداری تهران را درپی داشت.
 
نوروزی دربخش دیگری از سخنان خویش به ارتباط حسنه و دوسویه مدیران شهری منطقه و شورایاران محلات اشاره و اظهار داشت : بارها و بارها اعلام کرده ام که ارتباط بنده و همکارانم با نمایندگان شهروندان ، رابطه ای قلبی و صمیمی است و درخواست می نمایم ما را در امر خدمت رسانی به صاحبان اصلی شهریاری داده و همواره برای پیگیری مطالبات آنها، نقشی مطالبه گر داشته باشید.
 
شهردار منطقه 18 همچنین از افزایش قابل توجه اعتبارات عمرانی منطقه در سال‌جاری خبرداد و گفت : امسال در نظر داریم تا در اراضی تقی آباد بوستانی را احداث و نخستین کتابخانه و مرکزفن آموز و علوم و فنون کاربردی این بخش از پایتخت را به بهره برداری برسانیم.
 
افتتاح بخش جنوبی خط 3مترو تهران تاپایان فروردین ماه ،انتقال محل تخلیه ضایعات تقی آباد به کهریزک ،جمع آوری آبهای سطحی در بزرگراه آزادگان ، تسریع در روند اجرای پروژه ساماندهی مسیل کن و اتصال منطقه به منطقه 17 دیگر محورهای سخنان شهردار منطقه 18در این نشست بود.
 
برپایه این گزارش ،نامداری معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار،حجت الاسلام و المسلمین شعبانی دبیر دبیران شورایاری محلات منطقه همراه با تعداد دیگری از دبیران شورایاری به تناسب موضوعات مطروحه در نشست به ایراد سخن پرداختند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.