| کد خبر: 2487 |

دیدار نوروزی مدیران حمل و نقل شهری با شهردار تهران

◄ معاون شهردار تهران: پایتخت در ایام نوروز به شرایط آرمانی می رسد

تین نیوز | معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران ارشد این معاونت در نخستین روزهای کاری سال جدید به دیدار دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران رفتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سيد جعفر تشکري هاشمي در حاشیه این دیدار گفت: پایتخت در ایام نوروز از ابعاد و زوایای مختلف به شرایط آرمانی میرسد و زندگی در آن لذت بخش می شود.

وی با اشاره به این که آب و هوای تهران در نیمه نخست فروردین در آرمانی ترین شرایط قرار دارد، اظهار کرد: با توجه به کاهش چشمگیر تردد وسایل نقلیه موتوری، میزان آلودگی هوا نیز در این ایام به میزان محسوسی کاهش پیدا کرده است.

معاون شهردار تهران برقراری نظم و انضباط و ایجاد آرامش و صبوری را از دیگر ویژگی های تهران در ایام نوروز بر شمرد و تصریح کرد: این روزها مردم با آرامش و خویشتنداری بیشتری رانندگی کرده و نظم و انضباط را بیشتر رعایت می کنند.

وی با بیان این که تمیزی و نظافت تهران زبانزد شهرهای خاورمیانه است، اظهار کرد: پاکیزگی هوا جلوه و منظر تهران را دوچندان می کند و همین موضوع بر زیبایی های پایتخت کشورمان می افزاید و چشم انداز آن را زیباتر و دلپذیرتر می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی شامل شبکه مترو، سامانه بی آر تی، ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی در ایام نوروز بدون حتی یک لحظه تعطیل مشغول خدمت رسانی به شهروندان بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • آرمان توهم سرایی 0 0

    - ای کاش حداقل در شرایط آرمانی تعطیلات بهاری " اصرار جهت توهم سرایی پیوسته " برای حمل و نقل درونشهری پایتخت، نیز برای یک لحظه هم که شده تعطیل می شد و به جای آن اندکی از خلاقیت و انرژی مسئولان توهم سرا و تبلیغ گرا و مبالغ بودجه های بی حساب بیت المال دولتی، بیشتر صرف اطلاع رسانی صادقانه و انتشار عمومی واقعیات جاری، برای شهروندان همیشه در صحنه و همیشه نظاره گر سوء مدیریت ها و تراکم گرایی های تحمیلی حاکم بر شهر تهران می شد! - همانطور که عموم شهروندان مطلع هستند معمولاً در تعطیلات بهاری بیش از نیمی از شهروندان و خودروها از تهران خارج میشوند و مسئولان فروش تراکم شهری برخلاف تمام ایان سال قادر نیستند در شرایط آرمانی فروش مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک تداوم و اصرار داشته باشند! و به ناچار شهر خلوت تر شده و از برکت نمونه چاره ناپذیر از تعطیلی سوء مدیریت شهری و باستانی، تراکم و آلودگی شهری تهران نیز کمتر شده و رسیدن به شرایط آرمانی زندگی غیر خطرناک در پایتخت برای مدتی محدود فقط تا روز سیزده بدر محقق می شود! - از طرفی سایر شهروندان ساکن در تهران در ایام تعطیل، همزمان با آغاز تعطیلی فروش مجوز برای افزایش تراکم در تعداد وسایل نقلیه موتوری در محدوده شهر تهران و فروش مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک براحتی می توانند بجای حمل و نقل عمومی از حمل و نقل شخصی خود استفاده کنند و حتی بسیاری از این فرصت سعید باستانی استفاده کرده به عوض مشارکت و انجام وظایف ناوگان حمل و نقل عمومی همواره با وسیله شخصی خود سهم قابل توجهی در خدماترسانی عمومی به شهروندان داشته و دارند که آمار آن همیشه غیر محسوب و مورد کتمان از عموم واقع شده است.. - نتیجه واقعی تر اینکه با مدیریت افزایش فروش تراکم و آلودگی شهری در هفت سال اخیر، تمام معضلات پایتخت ناشی از سوء مدیریت و سوء طرح های حمل و نقل شهرداری بوده است و شهروندان همه ساله مصادیق واقعی از رخداد " شرایط آرمانی پایتخت " به لحاظ کاهش تراکم و آلودگی محیط شهری تهران را خصوصاً در ایام تعطیلات بهاری و نیز در عموم تعطیلات سراسری کاملاً احساس کرده و شاهد بوده همیشه مد نظر داشته اند!.