| کد خبر: 170331 |

◄ پاسخ پورسیدآقایی به چمران: از خط هفت مترو بازدید کنید

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران، در اظهاراتی تعطیلی خط هفت مترو را سیاسی دانسته بود و اقدامات مدیریت جدید شهر تهران را نمایشی دانسته بود.

تین نیوز

مهدی چمران رئیس سابق شورای شهر تهران، در اظهاراتی تعطیلی خط هفت مترو را سیاسی دانسته بود و اقدامات مدیریت جدید شهر تهران را نمایشی دانسته بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران در واکنش به این اظهارات، او را به بازدید مشترک از خط ۷ مترو در حضور خبرنگاران فراخواند.

پورسیدآقایی با ارائه این پیشنهاد که این بازدید از ایستگاه مهدیه آغاز شود که به‌تازگی افتتاح‌شده است، خاطرنشان کرد: آمادگی داریم در ادامه، تجهیزات سیگنالینگ نصب‌شده، تهویه‌های ایستگاهی و میان تونلی و دیگر اقدامات صورت گرفته برای ایمن‌سازی خط ۷ را به نمایش بگذاریم.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

«مطلع شدم که رئیس محترم شورای سابق شهر تهران بار دیگر ادعا فرموده‌اند خط ۷ مترو در دوره سابق بدون کمترین مشکلی افتتاح‌شده، خالی از ایراد بوده و تعطیلی آن نیز سیاسی بوده است! ایشان همچنین مدعی شده که خط ۷ با همان شکل قبلی مورداستفاده مجدد قرارگرفته و آنچه به‌عنوان ایراد در آن مطرح بود، برطرف نشده است.

ازآنجاکه آقای مهندس چمران را انسان دروغ‌گویی نمی‌دانم و لاجرم فرض را براین می‌گذارم که ایشان فیلم‌ها و گزارش‌های پخش‌شده در این خصوص را ندیده‌اند و تنها عبارات نادرستی را برمبنای اطلاعات غلط اعلامی از سوی مدیران وقت تکرار می‌کنند، از ایشان دعوت می‌کنم به‌اتفاق و در حضور کارشناسان و خبرنگاران از بخش‌های راه‌اندازی شده و در دست بازسازی در این خط بازدید کنیم.

بازدید را از ایستگاه مهدیه شروع خواهیم کرد که تازه افتتاح‌شده است و یک ایستگاه جدید تقاطعی بین خطوط سه و هفت است؛ تا ایشان این‌قدر بی‌پروا ادعای اینکه هیچ کاری انجام‌نشده را مطرح نکنند.

سپس، تجهیزات سیگنالینگ نصب‌شده در خط، تهویه‌های ایستگاهی و میان تونلی و دیگر اقدامات صورت گرفته برای ایمن‌سازی خط 7 را بازدید خواهیم کرد تا مشخص شود که سیاسی‌کاری کدام است؛ تلاش برای ایمنی شهروندان یا افتتاح عجولانه و تبلیغاتی؟»

متأسفانه اقدامات مدیریت شهری سابق تهران که با سکوت شورای شهر انجام‌شده بود موجب بروز مشکلات زیادی برای شهرداری و شورای شهر تهران شده و مدیریت جدید شهر تهران را با انبوهی از اقدامات غیراستاندارد و هزینه‌بر تحت‌فشار قرار داده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.