| کد خبر: 168668 |

◄ بهره برداری از سامانه صورت وضعیت الکترونیک خدمات پسماند

بهره برداری از سامانه صورت وضعیت الکترونیک خدمات پسماند در شرق تهران

تین نیوز

سامانه صورت وضعیت الکترونیک خدمات پسماند با مشارکت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای نخستین‌بار در منطقه هشت رونمایی شد.

به گزارش تین‌نیوز  و به نقل از روابط‌عمومی منطقه هشت، بهمن نوری شهردار منطقه در این مراسم که با حضور شهردار منطقه برگزار شد، گفت: تدوین این صورت وضعیت به منظور تحقق شهر هوشمند و با مطالعات بسیار و امکان‌سنجی گسترده به نتیجه رسید.

او تاکید کرد: حمایت‌های معاون خدمات شهری شهردار تهران در تدوین سامانه صورت وضعیت الکترونیک خدمات پسماند  بسیار موثر بود و همین‌جا از وی تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات مربوط به وضعیت پیمانکاران در حمل‌ونقل پسماند و رفت‌وروب معابر، با بهره‌برداری از این سامانه به صورت چشمگیر مرتفع می‌شود.

این مدیر ارشد شهری درباره شرایط پیش از بهره‌برداری از این صورت وضعیت و  چالش‌های آن  اظهار کرد: با توجه به دستی بودن فرم‌ها، امکان انتقال نتایج عملکرد سامانه‌های توزین به صورت AVLS  و کارگران به صورت سیستمی وجود نداشت و انتقال دستی نیز قابل‌ردیابی و پیگیری نبود.

نوری ادامه داد: با توجه به عدم اطلاع به لحظه رده‌های بالاتر، از نتایج نظارت‌ها عملا نظارت بر عملکرد رده‌های پایین‌تر به صورت مستمر روزانه و برخط اعمال نمی‌شد  و با انقضای زمان نیز چیز قابل‌پیگیری وجود نداشت.

شهردار منطقه هشت، در این شرایط، لینک داده‌ها به سیستم های متمرکز قراردادها و صورت وضعیت شهرداری متنفی بود  و دسترسی به اطلاعات دقیق و کامل روزانه برای مدیران ستادی و برنامه‌ریزی وجود نداشت.

وی همچنین تاکید کرد: تا زمانی که نتایج به صورت الکترونیکی و در سیستم ثبت نشود، امکان نظارت با استفاده از ابزار و امکانات و انتقال به صورت سیستمی به وجود نمی‌آید اما با اجرای این صورت وضعیت الکترونیکی بلافاصله می‌توان نظارتی ابزارمند و سیستمی اعمال کرد.

نوری درباره وضع مطلوب خدمات شهری پس از بهره‌برداری از این سامانه  نیز توضیح داد: برای نیل به یکپارچگی و تحقق این صورت وضعیت سامانه‌ای را تدوین کردیم که تمامی اشکالات مذکور را حل می‌کند  و ظرف نیم روز کاری همه عملیات اجراشده در منطقه، ثبت می‌شود و از ابتدای آغاز ثبت در ساعت 7:30 صبح، تمامی رده‌های نظارتی، صفی و ستادی قادر به انجام وظایف می‌شوند.

به گفته وی، از این پس و با بهره‌برداری از سامانه صورت وضعیت خدمات الکترونیک خدمات شهری،  در ابتدای روز کاری یعنی ساعت 7:30 امکان کنترل برای رده‌های نظارتی با توجه به ثبت اطلاعات پیشرفت کار و نقایص، میسر می شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.