| کد خبر: 168542 |

◄ دستور قضایی برای برخورد با فروشندگان مجوز تقلبی طرح ترافیک

با توجه به روش جدید ارائه مجوز طرح ترافیک، دیگر این مجوز به‌صورت آزاد قابل‌خرید و فروش نیست و حتی طرح‌های ترافیک شناور برمبنای پلاک خودرو تعلق می‌گیرد و صاحب آن باید حساب شهروندی خود را شارژ کند.

تین نیوز

با توجه به روش جدید ارائه مجوز طرح ترافیک، دیگر  این مجوز به‌صورت آزاد قابل‌خرید و فروش نیست و حتی طرح‌های ترافیک شناور بر مبنای پلاک خودرو تعلق می‌گیرد و صاحب آن باید حساب شهروندی خود را شارژ کند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، پیش‌ از این در گزارش‌هایی که در برخی خبرگزاری‌ها منتشرشده بود، طرح ترافیک سالانه و شناور در سایت دیوار برای فروش گذاشته‌شده بود که با پیگیری حراست شهرداری از این سایت حذف شد.

معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه‌ای از برخورد قضایی با کلاه‌برداران فروش طرح ترافیک خبر داد.

پیرو این دستور قضایی، حراست شهرداری در نامه‌ای از مدیرعامل «شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان»، متولی سایت دیوار، درخواست کرد نسبت به انسداد آگهی‌های درج‌شده و جلوگیری از درخواست‌های بعدی، برابر دستور مقام قضایی اقدام کند.

در شرایط کنونی دو طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می‌شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز و ورود به محدوده طرح زوج و فرد براساس رقم سمت راست پلاک خودروهاست.

زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک ۶:۳۰ تا ۱۹ است، ضمن اینکه روز‌های پنجشنبه نیز طرح‌های ترافیکی (ترافیک و زوج و فرد) اجرا نخواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.