| کد خبر: 167340 |

◄ خط مترو را به منطقه 22 می‌ آوریم

شهردار منطقه 22 گفت:تلاش می‌کنیم تا خط مترو را به منطقه22 وارد کنیم.

تین نیوز

شهردار منطقه 22 تهران درباره مشکلات حمل‌ونقل عمومی منطقه گفت: تلاش می‌کنیم تا خط مترو را به منطقه22 وارد کنیم. اقدامات و هماهنگی های لارم با شورای شهر انجام شده و مطالعات آن تا پایان شهریور به پایان می‌رسد. پس از آن تعداد خطوط و ایستگاه‌ها و سایر موارد اعلام می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه22، علی نوذرپور در دیدار با اعضای شورایاری محله قائم با اعلام اینکه شورایاری‌ها و کارمندان، سرای محلات را همانند کارکنان شهرداری می‌دانم و انتظار انجام صحیح کارها و مقررات را از آنان دارم، گفت: در مقابل، ما هم وظیفه داریم مشکلات را به دقت بشنویم و نیازها را احصاء کنیم.

شهردار منطقه22 وجود شورایاری‌ها را پیشرفت در مشارکت شهروندان در مدیریت شهر دانست و افزود: اگر وظایف مدیریت شهری به صورت درست پایه‌گذاری می‌شد، ما در این جلسه به راحتی می‌توانستیم مشکلات شورایاری‌ها در خصوص آب، برق، گاز و مدرسه بررسی و به سرانحام برسانیم.

نوذرپور در ادامه با اشاره به اینکه دولت‌ها تمایل به واگذاری وظایف‌شان به دیگری دستگاه های اجرایی ندارند گفت: در حال حاضر شهرداری با نداشتن اختیارات اجرایی که در دست دولت‌ها است، نمی‌تواند به معنای درست خدمات را به مردم شهر بدهد.

وی با اشاره به جلسات مشترکی که بین شهرداری و سازمان‌های آب، گاز و برق انجام شده است، اظهار کرد: برای رفع مشکلات شهروندان در موضوعات روشنایی محلات و فاضلاب های شهری، جلسات مستمری با ادارات مذکور داشته ایم و نتایج مثبتی حاصل شده است.

شهردار منطقه22 با اعلام اینکه فضاهای خصوصی قبل از بوجود آمدن فضاهای عمومی در منطقه 22 شکل گرفته است، گفت: در مدیریت شهری گذشته زمین‌هایی که به عنوان سرانه‌های عمومی بوده است به بخش خصوصی فروخته شده و در آینده با  جمعیت مازاد 520 هزار نفری مواجه هستیم.

نوذرپور با اشاره به اهدای رایگان دو قطعه زمین به آموزش و پرورش برای ساخت مدرسه گفت: برای بالا بردن سرانه‌های آموزشی منطقه 22 اقداماتی را شروع کرده‌ایم و تا پایان سال جاری چند زمین دیگر در اختیار آموزش پرورش قرار می دهیم.

شهردار منطقه22 درباره موضوع حمل و نقل عمومی منطقه گفت: تلاش می‌کنیم تا خط مترو را به منطقه22 وارد کنیم. اقدامات و هماهنگی های لازم با شورای شهر انجام شده و مطالعات آن تا پایان شهریور به پایان می‌رسد. پس از آن تعداد خطوط و ایستگاه‌ها و سایر موارد اعلام می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.