| کد خبر: 165907 |

◄ افزایش صددرصدی سهمیه مجوز طرح‌ترافیک خبرنگاران

در دیدار با اعضای انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه‌های غیردولتی با سمیع‌الله حسینی‌مکارم سرپرست شهرداری تهران به موضوع طرح ترافیک خبرنگاران پرداخته شد.

تین نیوز

در دیدار با اعضای انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه‌های غیردولتی با سمیع‌الله حسینی‌مکارم سرپرست شهرداری تهران به موضوع طرح ترافیک خبرنگاران پرداخته شد.

حسینی‌مکارم در این جلسه از ارائه لایحه دوفوریتی افزایش ١٠٠ درصدی سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران به شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

در دیدار اعضای انجمن صنفی مدیران مسئول روزنامه‌های غیردولتی با سمیع‌الله حسینی‌مکارم که با حضور محمد علیخانی، رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و محمدجواد حق‌شناس، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، سرپرست شهرداری تهران تأکید کرد: به‌منظور سهولت در فعالیت خبرنگاران، برای افزایش صددرصدی سهمیه طرح ترافیک این قشر شریف برنامه داریم.

او افزود: ظرف یکی دو روز آینده لایحه‌ای به شورای اسلامی شهر تهران تقدیم خواهیم کرد که به‌موجب آن افزایش 2000 سهمیه جدید به 2000 سهمیه موجود را از شورا تقاضا خواهیم کرد که امیدواریم مورد تائید اعضای محترم شورا قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، علیخانی نیز در این جلسه از بازبینی و اصلاح آیین‌نامه تشخیص صلاحیت خبرنگاران برای دریافت آرم طرح ترافیک در کمیسیون متبوعش خبر داد.

پیش‌ازاین اعلام‌شده بود که خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت نکنند می‌توانند از کارت یک‌ساله مترو و اتوبوس رایگان استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.