| کد خبر: 165668 |

◄ ثبت اعتراض خبرنگاران برای دریافت طرح ترافیک از امروز

از 15 اردیبهشت خبرنگارانی که مجوز طرح ترافیک دریافت نکردند می‌توانند به سامانه طرح my.tehran.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند و البته باید مدارک خود را مجدداً بازبینی و در سامانه بارگذاری کنند.

تین نیوز

از 15 اردیبهشت خبرنگارانی که مجوز طرح ترافیک دریافت نکردند می‌توانند به سامانه طرح my.tehran.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند و البته باید مدارک خود را مجدداً بازبینی و در سامانه بارگذاری کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، شهرداری تهران امسال برای توزیع آرم طرح ترافیک در بین خبرنگاران شرایط مختلفی در نظر گرفت. شورای شهر طی مصوبه‌ای اعلام کرد که براساس قوانین و چارچوب‌ها شهرداری باید به خبرنگارانی که خبرنگار بودنشان محرز است آرم طرح ترافیک ارائه کند.

بر این اساس، شهرداری تهران ارسال 10 اثر در 6 ماه پایانی سال 96 یا تصویر بیمه‌نامه خبرنگاری به همراه یک برگ معرفی‌نامه از رسانه مربوطه را شرط احراز هویت خبرنگاران عنوان کرد.

پیش از این و  قبل از اینکه خبرنگاران مدارک خود را ارسال کنند علیخانی عضو شورای شهر تهران اعلام کرده بود: تمامی خبرنگارانی که خبرنگار بودنشان محرز است آرم طرح ترافیک دریافت می‌کنند اما بعد از چند روز شهرداری تهران از بین خبرنگارانی که آثار خود را ارسال کرده بودند تعدادی را لیست کرده و به رسانه‌ها فرستاد و بعدازآن از رسانه‌ها خواست تا از بین این افراد تعداد کمی را انتخاب کنند چراکه سهمیه‌ها محدود است.

بدین ترتیب تعداد زیادی از خبرنگاران واقعی نتوانستند تاکنون ‌آرم طرح ترافیک دریافت کنند.

از بعدازظهر امروز خبرنگارانی که مجوز طرح ترافیک دریافت نکردند می‌توانند به سامانه طرح my.tehran.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند و البته باید مدارک خود را مجدداً بازبینی و در سامانه بارگذاری کنند.

تنها درخواست‌هایی قابل‌بررسی است که به نشانی reporter-traffic@tehran.ir دریافت شده باشد. درخواست‌های حضوری، تلفنی و از طریق شبکه‌های اجتماعی قابل‌رسیدگی نیست، ایمیل‌ها باید با موضوع درخواست تجدیدنظر ارسال شود و در بطن آن نام فرد متقاضی، رسانه محل اشتغال و کد ملی وی درج‌شده باشد. اگر متقاضی نقص مدارک داشته و یا قصد ارسال مدارک جدیدی دارد می‌تواند فایل آن را به پیوست ایمیل کند.

برای تمام متقاضیان تأییدشده پنج‌شنبه 13 اردیبهشت پیامک ارسال‌شده این احتمال وجود دارد که به علت بسته بودن پیامک تبلیغاتی و یا اختلال در سیستم به معدود افرادی پیامک ارسال نشده باشد معیار قطعی تأیید شدن طرح ترافیک خبرنگاری برای فرد درج عبارت دارای سهمیه به رنگ سبز در مقابل مشخصات خودروست. متقاضیان می‌توانند برای بررسی این موضوع به سامانه مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.