| کد خبر: 165373 |

◄ طرح زوج و فرد پنج‌شنبه‌ها برداشته شد

در اطلاعیه شماره هفت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است: در روزهای پنجشنبه تردد برای کلیه خودروها اعم از پلاک زوج و فرد آزاد و بدون محدودیت خواهد بود.

تین نیوز

در اطلاعیه شماره هفت سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران آمده است: در روزهای پنجشنبه تردد برای کلیه خودروها اعم از پلاک زوج و فرد آزاد و بدون محدودیت خواهد بود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در روزهای پنجشنبه که از شمول طرح ترافیک خارج‌شده، محدودیت زوج و فرد نیز برای کلیه خودروها برداشته شد. بدین ترتیب در روزهای پنجشنبه علاوه بر خودروهای پلاک فرد، خودروهای پلاک زوج نیز در تمام طول روز مجاز به تردد در هر دو محدوده طرح ترافیک و زوج‌وفرد خواهند بود.

همچنین براساس مصوبه جدید شورای ترافیک تهران، ساکنان محدوده طرح ترافیک علاوه بر اینکه می‌توانند بدون پرداخت عوارض، یک‌بار خروج قبل از ساعت ۸:۳۰ صبح و یک‌بار ورود بعد از ساعت ۱۷ عصر داشته باشند، برای برخورداری از این امکان، محدودیتی از بابت زوج یا فرد بودن پلاک خودرو نخواهند داشت. بدین ترتیب در همه‌روزه‌ای هفته، برای ساکنان محدوده طرح ترافیک، امتیاز مذکور برقرار خواهد بود.»

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    به نظرتون الان دارندگان پلاك فرد به ضررشون نيست؟ ساكنين مناطق زوج و فرد، فقط يكشنبه و سه شنبه مجوز تردد دارند ولي دارندگان پلاك زوج علاوه بر شنبه و دوشنبه و چهارشنبه حالا روز 5شنبه رو هم دارند. عدالت اجتماعي به نظرتون رعايت ميشه؟!
    نكته دوم: زوج وفرد براي خودروهاي داخل طرح ترافيك براي خروج از طرح آزاد هست، اين مغاير قانون است چون خروج از محدوده ي طرح اصلي ، ورود به طرح زوج وفرد هست و اين خود تشويق به رعايت نكردن قانون طرح زوج و فرد نيز ميباشد.