| کد خبر: 165043 |

◄ کاهش سرفاصله حرکت قطارهای مترو تا چهار دقیقه

در بازدید صبح امروز سرپرست و معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از خط 6 مترو تهران، محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به کاهش سرفاصله حرکت قطارها را در خطوط یک، دو و چهار مترو تا چهار دقیقه گفت: خط ۶ و ۷ مترو به‌زودی وارد مدار می‌شود، بخش‌هایی از خط ۷ تا آخر اردیبهشت، وارد مدار می‌شود و ۱۰ کیلومتر از خط ۶ نیز تا اول مهرماه افتتاح می‌شود.

تین نیوز

در بازدید صبح امروز سرپرست و معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از خط 6 مترو تهران، محسن پورسیدآقایی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به کاهش سرفاصله حرکت قطارها را در خطوط یک، دو و چهار مترو تا چهار دقیقه گفت: خط ۶ و ۷ مترو به‌زودی وارد مدار می‌شود، بخش‌هایی از خط ۷ تا آخر اردیبهشت، وارد مدار می‌شود و ۱۰ کیلومتر از خط ۶ نیز تا اول مهرماه افتتاح می‌شود.

پورسیدآقایی درباره قیمت مجوز طرح ترافیک سال 97 گفت: قیمت طرح ترافیک در سال ۹۷ برای مردم ارزان‌تر شده است.

او ادامه داد: قیمت طرح ترافیک در سال جاری برای مردم ارزان شده است. مردم عادی پیش‌ازاین باید طرح ترافیک را ۴۰ هزار تومان خریداری می‌کردند اما حالا در بدترین وضعیت، نرخ عوارض ۳۶ هزار تومان خواهد بود اما قبول دارم که برای سهمیه بگیران خاص، گران‌تر شده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تأکید کرد: باید به سمتی پیش برویم که خودرو تنها در حالت اضطرار مورداستفاده قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، قیمت مجوز طرح ترافیک برای سال 97 نسبت به سال قبل بیش از 400 درصد افزایش داشته و این موضوع موجب بروز نارضایتی‌هایی در بین افرادی شده که لازم دارند تا هرروز در محدوده طرح ترافیک تردد کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.