| کد خبر: 164763 |

◄ اجرای طرح ترافیک جدید دو هفته عقب افتاد/ هیچ سهمیه‌ای در کار نیست

به دلیل زمان‌بر بودن تقسیم سهمیه‌ها ناگزیر دو هفته دیگر اجرای طرح به تعویق می‌افتد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از به تعویق افتادن اجرای طرح ترافیک تا دو هفته دیگر خبر داد و گفت: دیگر سهمیه‌بگیری در طرح ترافیک وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، نشست خبری معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اصحاب رسانه با موضوع اولویت‌ها و برنامه‌های پیش رو در سال 97  و چگونگی اجرای طرح ترافیک جدید برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محسن پور سیداقایی با اشاره فراز و نشیب‌های طرح ترافیک جدید، اظهار کرد: ما در شهرداری تهران آماده اجرای کامل طرح ترافیک جدید هستیم.

وی در ادامه سخنان خود تشریح کرد: طرح جدید مورد وثوق شورا شهر، استانداری و فرمانداری تهران است که در دو مرحله به اجرا گذاشته خواهد شد.

پورسیداقایی با بیان اینکه نصب دوربین و نحوه ثبت موارد ورود و خروج کارهایی بود که انجام شد عنوان کرد: نزدیک به ۹۰ هزار ثبت‌نام انجام‌شده اما تنها مسئله موجود آمادگی مردم به‌منظور اجرای طرح است.

معاون شهردار به نحوه توزیع سهمیه‌ها اشاره کرد و گفت: به دلیل زمان‌بر بودن تقسیم سهمیه‌ها ناگزیر دو هفته دیگر اجرای طرح به تعویق می‌افتد.

وی افزود: در راستی کاهش سهمیه‌ها تمامی سازمان‌ها و نهادها با ۴۰ درصد و شهرداری تهران با ۵۰ درصد کاهش سهمیه روبرو شده‌اند.  به‌جز سهمیه خبرنگاران و جانبازان همه باید برای ورود به طرح مبلع کامل را واریز کنند‌ بر همین اساس دیگر سهمیه بگیری در طرح ترافیک وجود ندارد.

به گفته وی، کار مطالعاتی به‌منظور ایجاد کردن حمل‌ونقل عمومی در منطقه غرب تهران آغازشده و دلیلی برای معطل نگه‌داشتن طرح ترافیک جدید نیست.

وی با تأکید بر این‌که کارت شناور دیگر صادر نخواهد شد، گفت: هر تعداد خودرو که از کارت شناور استفاده کند باید قیمت آن را بپردازند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.