| کد خبر: 163933 |

◄ خبرنگاران و جانبازان از امروز مدارک‌ خود را در سامانه طرح ترافیک بارگذاری کنند

رئیس اداره صدور آرم طرح ترافیک شهر تهران گفته است که افراد داری شرایط خاص از جمله خبرنگاران و جانبازان می‌توانند از امروز (چهارشنبه پانزدهم فروردین) با مراجعه به سامانه طرح ترافیک نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

تین نیوز

رئیس اداره صدور آرم طرح ترافیک شهر تهران درباره بروز مشکلات فنی برای سامانه ثبت نام طرح ترافیک بیان داشت: به زودی مردم به راحتی می‌توانند وارد سایت شده و ثبت نام کنند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شهرداری تهران، مصطفی قنبرنژاد افزود: در برخی موارد علت عدم موفقیت در ورود به سامانه ثبت نام طرح ترافیک مرورگر است و باید با مرورگر دیگری وارد سایت شد، اما چون برنامه سایت تغییر کرده است و کارهای زیرساختی و برنامه نویسی توسط سازمان فن‌آوری انجام می‌شود، مشکلات را به آنها اطلاع داده‌ایم تا اگر مشکلی هست آن را برطرف کنند.

رئیس اداره صدور آرم طرح ترافیک شهر تهران در ادامه گفت: در سال‌های گذشته این بحث مطرح بوده است که چرا یکسری افراد طرح یک‌ساله می‌گیرند و برخی دیگر نیز باید طرح را روزانه خریداری کنند؛ اما در سال جاری دیگر این مساله وجود ندارد و همه افراد طرح را یکسان و بصورت روزانه تهیه می‌کنند.یعنی همه برابر هستند البته اگر مردم بخواهند از بیست درصد تخفیف شارژ و معاینه فنی برتر استفاده کنند باید خوداظهاری انجام دهند.

وی افزود: هیچ محدودیت زمانی برای ثبت‌نام وجود ندارد. همچنین افراد داری شرایط خاص از جمله خبرنگاران و جانبازان هم می‌توانند از روز چهارشنبه پانزدهم فروردین (امروز) با مراجعه به سامانه نسبت به بارگذاری مدارک اقدام کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.