| کد خبر: 163885 |

◄ طرح ترافیک روزانه تا پایان فروردین فروخته می‌شود

«اجرای طرح‌های ترافیکی (محدوده ترافیک و زوج و فرد) شهر تهران که از 28 اسفند سال گذشته متوقف‌شده بود، از صبح امروز آغازشده است».

تین نیوز

 مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک تا پایان فروردین‌ماه جاری به روال سابق فروخته می‌شود.

به گزارش تین‌نیوزبه نقل از روابط عمومی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مصطفی قنبرنژاد افزود: بر همین اساس متقاضیان می‌توانند همچون گذشته برای دریافت مجوز روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک به سامانه اینترنتی شهرداری تهران مراجعه و یا کد دستور *137# را شماره‌گیری کنند.

وی تصریح کرد: امکان تهیه مجوز روزانه طرح ترافیک از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی شهرداری تهران به نشانی www.tehran.ir و یا شماره‌گیری کد دستوری #137*، تماس با تلفن گویای 137 و شماره‌گیری عدد 5 امکان‌پذیر است.

وی با تأکید بر اینکه مجوزهای طرح ترافیک سال ٩٦ تا پایان فروردین‌ماه جاری اعتبار دارد، گفت: مجوزهای روزانه ورود به محدوده طرح ترافیک شهر تهران نیز با تعرفه سال ٩٦ تا پایان فروردین‌ماه جاری فروخته می‌شود.

طرح جدید ترافیک شهر تهران قرار است از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال اجرایی شود.

در طرح جدید ترافیک، دیگر مجوز سالانه ورود به محدوده طرح با دریافت مبلغ کلی در ابتدای سال صادر نمی‌شود و متقاضیان باید روزانه نسبت به اخذ مجوز ورود به این محدوده در شهر تهران اقدام کنند.

در شرایط کنونی 2 طرح محدوده «ترافیک» و «زوج و فرد» در شهر تهران اجرا می‌شود که ورود به محدوده ترافیکی منوط به داشتن مجوز و ورود به محدوده طرح زوج و فرد بر اساس رقم سمت راست پلاک خودروها است.

زمان اجرای طرح فعلی ترافیک روزانه (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 6:30 تا 17 و طرح زوج و فرد از ساعت 6:30 تا 19 و در روزهای پنجشنبه از ساعت 6:30 تا 13 است.

زمان اجرایی روزانه طرح جدید ترافیک 6:30 تا 19 است، ضمن اینکه روزهای پنجشنبه نیز این طرح‌ها اجرا نخواهد شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.