| کد خبر: 163401 |

افتتاح نوروزگاه عطر یاس در حرم امام خمینی(ره)

نمایشگاه عطریاس با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، معاون توسعه منابع انسانی و مدیرعامل بهشت زهرا(س) روز گذشته در اطراف حرم امام خمینی(ره) افتتاح و از صبح امروز آغاز به کار کرد.

تین نیوز

نمایشگاه عطریاس با حضور معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران، معاون توسعه منابع انسانی و مدیرعامل بهشت زهرا(س) روز گذشته در اطراف حرم امام خمینی(ره) افتتاح و از صبح امروز آغاز به کار کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، نمایشگاه عطر یاس در ضلع شمالی حرم مطهر امام(ره)  با هدف پذیرایی از مسافران نوروزی حرم مطهر امام راحل و در قالب "نوروز مهربانی" شامل غرفه های فرهنگی، هنری و ورزشی برپا شده است. در نخستین ساعات آغاز به کار نمایشگاه عطر یاس؛ این نمایشگاه مورد استقبال مسافرین نوروزی و خانواده های حاضر در حرم مطهر قرار گرفت.ع

نمایشگاه عطریاس در بخش های مختلفی همچون پردیس قرآنی، تفریحی و ورزشی، برگزاری مراسم آئینی و سنتی، غرفه نگهداری نوزاد و گشت زنی عروسک های تن پوش پذیرای علاقمندان و زائرین حرم امام راحل است.

پردیس قرآنی این نمایشگاه شامل غرفه های کودک، مشاوره تخصصی و آموزش قرآن، غرفه مشاوره روانشناسی، بازی های قرآنی و پاسخ به پرسش های قرآنی با حضور روحانیون است. در بخش تفریحی و ورزشی نیز 12 رشته ورزشی به صورت شهربازی در اختیار عموم شهروندان قرار گرفته است.

در بخش برگزاری مراسم آیینی و سنتی نیز چایخانه سنتی با امکانات کامل به سبک چایخانه های قدیمی و مرشد خوانی، اجرای نقالی، پرده خوانی و مرثیه خوانی همچنین برپایی چادر پخت نان و مراسم های سنتی شعر و موسیقی سنتی اقوام ایرانی اجرا خواهد شد. در بخش جانبی نمایشگاه نیز گشت زنی عروسک های تن پوش، اجرای گروه پانتومیم کاران و رادیو نمایشگاه اجرا خواهند داشت.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه نوروزگاه عطر یاس از 1 فرودین 1397 لغایت 13 فروردین 1397 با حضور اقوام مختلف ایرانی در 4 سیاه چادر بزرگ از شهرهای فارس، اردبیل و شاهرود در حرم مطهر امام خمینی(ره) بر پا خواهد بود و خدمات فرهنگی اجتماعی و گردشگری ارائه خواهد داد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.