| کد خبر: 163172 |

◄ شهرداری در معرض نقدهای بی‌رحمانه قرار گرفت

نشست صمیمانه روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تهران با حضور خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی شهرداری مناطق 22 گانه شهرداری‌ها برگزار شد.

تین نیوز

نشست صمیمانه روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری تهران با حضور خبرنگاران و مسئولان روابط عمومی شهرداری مناطق 22 گانه شهرداری‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرکل روابط‌عمومی و اموربین‌الملل شهرداری تهران در این نشست با اشاره به 7 ماه همکاری نزدیک خبرنگاران با شهرداری، اظهار کرد: طی مدتی که در کنار هم بودیم مسائلی چون آتش‌سوزی ساختمان وزارت نیرو، تصویب طرح ترافیک جدید با آن همه بحث و ماجرای استعفای شهردار محترم تهران را تجربه کردیم.

عارف‌نیا در ادامه سخنان خود  تصریح کرد: این نشست تنها یک گردهمایی خانوادگی  و شنیدن دردل‌های خودمانی است.

وی با اشاره به نزدیک شدن سال نو یاداور شد:  امیدواریم سالی که گذشت و اتفاقاتی در کنار هم در ان تجربه کردیم و حوادث تلخ وشیرینی که هریک از شما عزیزان در زندگی شخصی و کاری منشاء خیر و روزهایی سرشار از برکت باشد.

عارف‌نیا به بارش برف سنگین اخیر تهران اشاره داشت و گفت: مسائلی که در شش یا هفت ماه گذشته برخی  از عملکرد ما خرسند و بعض نیز ناخشنود شدند، ما در کنار شما بودیم و در خیلی از جلساتی که شما از آن مطلع نبودید به عنوان نماینده شما، پیام‌رسان خواسته‌ها و سوالات خبرنگاران بودیم. سعی کردیم صدای شما باشیم و هشدارهایی را از اصحاب رسانه منتقل کردیم.

مدیرکل روابط‌عمومی و امو بین‌الملل شهرداری تهران، هدف از تمامی تلاش‌را احقاق حقوق مردم دانست و گفت: بسیاری از عدم پاسخگوئی‌ها ناشی از در نظر گرفتن مصلحت شهر بود که ما را در معرض نقد بعضاً بی‌رحمانه قرار داد، آنچه گذشت و آنچه ما و شما انجام دادیم تماماً به جهت مصلحت مردم بوده و شهردار تهران به آن احترام می‌گذارد.

در این گردهمایی در روزهای اخر سال، تنی چند از خبرنگاران و مدیران روابط‌عمومی شهرداری مناطق، خواسته ها و انتقادات خود را عنوان کردند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.