| کد خبر: 163152 |

◄ ثبت‌نام طرح ترافیک ۹۷ آغاز شد

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک ۹۷ از امروز خبر داد.

تین نیوز

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک ۹۷ از امروز خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، مصطفی قنبر نژاد گفت: شهروندان از امروز می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی http:// my.tehran.ir مراجعه و اقدام به ثبت‌نام برای طرح ترافیک ۹۷ کنند.

او در ادامه توضیح داد: متقاضیان ورود به محدوده‌ طرح ترافیک اعم از خودروی شخصی، دولتی و عمومی می‌توانند به ثبت مشخصات فردی و خودرو خود اقدام کرده و سپس نام و کد کاربری دریافت کنند.

قنبر نژاد درباره مشمولین تخفیف طرح ترافیک 97 گفت: برابر مصوبه شورای شهر تهران، بیماران خاص، افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی، جانبازان، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، عکاسان خبری، رانندگان آژانس‌ها و مؤسسات اتومبیل کرایه، سرویس مجاز مدارس، وانت‌بارها، کامیونت‌های تا سقف شش تن در سقف ورودی مشمول تخفیف می‌شوند.

او تأکید کرد: ثبت‌نام افراد مشمول تخفیف باید انجام شود و این ثبت‌نام  اولیه به معنای بهره‌مندی از تخفیف نیست و افراد پس از ارائه مدارک در دفاتر خدمات الکترونیک شهر و تائید از سوی نهادهای ذی‌ربط در چارچوب مصوبه‌ی شورای اسلامی شهر شامل تخفیف خواهند شد.

به گزارش مهر،قنبرنژاد درباره میزان تخفیف به ساکنان محدوده طرح ترافیک گفت: بر اساس مصوبه‌ی شورای اسلامی شهر برای یک‌بار خروج قبل از ساعت ۸.۳۰ و یک‌بار ورود پس از ساعت 17 ساکنان محدوده‌ی طرح ترافیک  از پرداخت عوارض معاف هستند.

او تصریح کرد:  برای ساکنان محدوده طرح ترافیک علاوه نیز ثبت‌نام در سامانه باید انجام شود و سپس با ارائه  مدارک سکونت خود مشمول تخفیف شوند.

مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران درباره تخفیف به خودروهای برقی گفت: مالکان خودروهای برقی و هیبریدی هم باید ابتدا در سامانه مذکور ثبت‌نام کنند و سپس با ارائه مدارک از تخفیف تردد در محدوده‌ی طرح ترافیک بهره‌مند شوند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.