| کد خبر: 163061 |

مسیر تهران تا فردوگاه امام خمینی(ره) درختکاری می‌شود

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از درختکاری مسیر تهران تا فردوگاه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت : این مسیر ۳۰ کیلومتری از میدان جهاد تا ورودی فردوگاه درخت کاشته می‌شود.

تین نیوز

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از درختکاری مسیر تهران تا فردوگاه امام خمینی(ره) خبر داد و گفت : این مسیر ۳۰ کیلومتری از میدان جهاد تا ورودی فردوگاه درخت کاشته می‌شود.

به گزارش تین نیوز،  مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه بازدید از مرکز جمع آوری و تفکیک زباله تهران در کهریزک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روزانه حدود 8 هزار تن زباله در  شهر تهران تولید می‌شود.

وی تصریح کرد: در شبانه روز 43 هزار تن هم نخاله جمع اوری می‌شود که در این بخش  5 هزار تن به بهره برداری رسیده است و بخشی دیگری در دستور کار قرار دارد که در اردیبهشت انجام خواهد گرفت و سعی می‌شود تا مردادماه حدود 15 هزار تن از این 43 هزار تن تعیین تکلیف شودو بازیافت شود.

به گزارش تسنیم، یزدانی ادامه داد: 100هکتار از  مکان تفکیک زباله درختکاری می‌شود، ضمن اینکه حدود سه ماه پیش بازدیدی از مسیر فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) شد و در رابطه با بوی که در مسیر فرودگاه بود با استاندار صحبت شد و قرار شد در این زمینه نیز تصمیم گیری شود.

معاون شهردار تهران گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته قرار است مسیر 30کیلومتری از میدان جهاد تا ورودی فرودگاه امام خمینی(ره) ضلع شرقی درختکاری شود و این کار آغاز شده است و حداکثر طی دو هفته آتی این مسیر درختکاری خواهد شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.