| کد خبر: 161388 |

برگزاری هفدهمین کنفرانس مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک با حضور شهردار تهران

رئیس هیات اجرایی کنفرانس هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک از آغاز به کار این کنفرانس از فردا یکشنبه با حضور شهردار تهران، وزیر راه و شهرسازی؛ مدیران شهری کلان شهرها و مدیران حمل و نقلی سراسر کشور خبر داد.

تین نیوز

رئیس هیات اجرایی کنفرانس هفدهمین کنفرانس بین‌المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک از آغاز به کار این کنفرانس از فردا یکشنبه با حضور شهردار تهران، وزیر راه و شهرسازی؛ مدیران شهری کلان شهرها و مدیران حمل و نقلی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، رامیز قلی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: کنفرانس مهندسی حمل و نقل و ترافیک که امسال هفدهمین دوره آن برگزار می شود، بزرگترین رویداد علمی بین المللی حمل و نقلی کشور است که در دوره جاری نیز اول آذر ماه تا پایان دی‌ماه سال جاری، 960 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسال شد.

رئیس هیات اجرایی کنفرانس تصریح کرد: از مجموع مقالات دریافتی، ١٩ مقاله بین المللی بود که از کشورهای آمریکا و پرتغال (12 مقاله) و کشورهای ترکیه، روسیه، اسپانیا، هند، باهاما، آرژانتین و آروبا (هلند) هرکدام یک مقاله ارسال شده است.

وی با اشاره به محورهای مورد استقبال در هفدهمین کنفرانس افزود: بیشترین تعداد مقالات در محورهای «ایمنی ترافیک»، «حمل و نقل همگانی» و «برنامه ریزی حمل‌ونقل و شهرسازی» به ترتیب با 180، 112 و 109 مقاله، ثبت و ارسال شده است.

قلی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود، یادآور شد: محورهای «قوانین و مقررات و مدیریت یکپارچه ترافیک»، «طراحی هندسی معابر» و «آموزش ترافیک» به ترتیب با 34، 37 و 38 مقاله دریافتی، سه محور کم استقبال در هفدهمین کنفرانس بوده است و در محورهای «سیستم‌های هوشمند حمل و نقل»، 101 مقاله؛ «مدیریت سیستم‌های حمل‌ و نقل و ترافیک»، 92 مقاله؛ «حمل‌و‌نقل و توسعه پایدار»  89 مقاله؛ «مهندسی ترافیک» ، 71 مقاله؛«اقتصاد حمل‌و‌نقل»، 54 مقاله و «حمل و نقل غیرموتوری»، 43 مقاله ثبت وارسال شده است.

به گفت وی، بخشی از مقالات برگزیده، در روزهای برگزاری کنفرانس به صورت سخنرانی ارائه می‌شود و تعدادی از آثار منتخب نیز به صورت پوستر در معرض دید شرکت کنندگان در کنفرانس قرار می گیرد.

هفدهیمن کنفرانس بین المللی مهندسی حمل‌ونقل و ترافیک، روزهای 29 و 30 بهمن‌ماه سال جاری با حضور اندیشمندان حوزه حمل و نقل و ترافیک از کشورهای ایران، آلمان، اتریش، پرتغال، آمریکا، استرالیا، بلژیک، انگلستان و پاکستان در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.