| کد خبر: 160757 |

◄ پایان عملیات 40 ساعته مهار آتش در ساختمان وزارت نیرو

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پایان عملیات اطفاء حریق ساختمان وزارت نیرو خبر داد.

تین نیوز

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پایان عملیات اطفاء حریق ساختمان وزارت نیرو  خبر داد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سید جلال ملکی با اشاره به تلاش 40 ساعته آتش‌نشانان به منظور مهار آتش ساختمان وزارت نیرو، اظهار کرد: با تلاش همکاران آتش‌نشانی و جانفشانی آنها در این لحظه عملیات خاموش کردن آتش به پایان رسیده در هیچ طبقه به خصوص در طبقات منفی چهار و سه هیچ شعله آشکاری نداریم.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر مهار آتش در این ساختمان، تصریح کرد: پس از اتمام کار مهار آتش در ساختمان همکاران ما وارد لکه‌گیری شده و قطعا در ساعات آینده هم با این روند خوب به پایان خواهد رسید

ملکی با بیان این مطلب که «این‌که تلاش ۴۰ ساعت اتش‌نشانان موفقیت آمیز بوده است»، افزود: تا ساعت سه و بیست دقیقه بامداد چهارشنبه در بازدیدی که از طبقه منفی چهار این ساختمان به عمل آمد علیرغم دمای بالا، دمای محل حریق به صورت محسوسی کاهش پیدا کرده بود که خوشبختانه با تلاش پیگیر همکاران فداکار ما، در تهایت آتش مهار شد.

وی در ادامه افزود: بنابر تصمیمی که با حضور شهردار تهران اتخاذ شد و با توجه به کاهش دمای محیط از فوم برای کنترل حریق استفاده شد که پاسخ مناسبی از این روش به دست آمد و در نتیجه آتش فروکش کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی با اشاره به این‌که، پس از اطفای کامل وارد مراحل بعد یعنی لکه‌گیری و تخلیه کامل ساختمان خواهیم شد، خاطرنشان کرد: امیدواریم وضعیت کنونی که تثبیت حریق است را ادامه داده و در صورتی که مشکل خاصی رخ ندهد می‌توان تا ساعات آینده پایان اطفای حریق را اعلام کنیم.

به گزارش تین‌نیوز، شهردار تهران از روز گذشته با وجود مشغله زیاد سه بار در محل حادثه حضور پیدا کرده و پیشنهاد تزریق فوم نیز از سوی ایشان به جهت مهار آتش کارساز افتاد و در نهایت با تلاش 40 ساعته آتش‌نشانان فداکار، آتشی که ساختمان پلاسکو را تخریب کرد حریف این تلاشگران نشد و اتش مهار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.