| کد خبر: 160194 |

سرپرست سازمان بازنشستگی شهرداری تهران منصوب شد

محمدعلی نجفی شهردار تهران در حکمی «سیدمهدی قاسمی زاویه سادات» را به عنوان سرپرست سازمان بازنشستگی شهرداری تهران منصوب کرد.

تین نیوز

محمدعلی نجفی شهردار تهران در حکمی «سیدمهدی قاسمی زاویه سادات» را به عنوان سرپرست سازمان بازنشستگی شهرداری تهران منصوب کرد.

به گزارش تین‌نیوز، در متن این حکم آمده است:

جناب آقای سیدمهدی قاسمی زاویه سادات 

نظر  به تجارب و حسن سوابق جنابعالی و به استناد مفاد اساسنامه سازمان بازنشستگی شهرداری تهران، به موجب این حکم شما را به عنوان سرپرست سازمان یازنشستگی شهرداری تهران منصوب می نمایم.

لازم است ضمن حفظ هماهنگی کامل با معاونت توسعه منابع انسانی و هدایت و نظارت بر عملکرد شرکت های تابعه سازمان در راستای ارتقای سطح کیفی و تسریع در خدمات رسانی و تاکید بر توانمندسازی و افزایش بهره وری، در زمینه ایجاد منابع پایدار و سرمایه گذاری در شرکت ها و موسسات، مشارکت در طرح های اقتصادی و استفاده از ظرفیت های مال یو فنی و اداری موجود برای پویایی سازمان، برقراری و پرداخت حقوق بازنشستگی کارمندان رسمی شهرداری و سازمان های تابعه بر اساس قوانین و مقررات در راستای کوچک سازی، هوشمندسازی و چابک سازی، همه توان و تجربه خویش را به کار گیرید.

ضروری است در راستای تحقق اهداف کلان مدیریت شهری، اصلاح ساختار سازمان بازنشستگی، اصلاح سبد دارایی ها و سرمایه گذاری ها و تقویت و توسعه مدیریت اقتصادی سازمان را سرلوحه اقدامات خود و سایر همکاران قرار داده و تمام توان خود را جهت افزایش امید، جلب مشارکت شهروندان و تحقق شکوفایی شهر تهران به کار گیرید.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، پیشرفت و آبادانی تهران و تامین آسایش و آرامش شهروندان عزیز مسئلت دارم.


 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.