| کد خبر: 157343 |

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران:

◄ سهمیه‌بندی پرداخت دیون شهرداری‌ها در مناطق 22گانه تهران

حسینی مکارم معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با تشریح جزئیات پرداخت دیون پیمانکاران شهرداری از تعیین سهمیه برای مناطق 22 گانه و فازبندی پرداخت دیون خبر داد.

تین نیوز

حسینی مکارم  معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با تشریح جزئیات پرداخت دیون پیمانکاران شهرداری از تعیین سهمیه برای مناطق 22 گانه و فازبندی پرداخت دیون خبر داد.

حسینی مکارم بابیان اینکه در اولین گام نسبت به شناسایی شرکت‌ها، سازمان‌ها و افراد حقیقی که از شهرداری تهران بنا به دلایلی ازجمله اجرای پروژه‌ها و ... طلب داشتند اقدام کردیم، گفت: این پیمانکاران حقیقی و حقوقی تقسیم‌بندی شده و با تزریق 50 میلیارد تومان نسبت به پرداخت دیون آن‌ها اقدام کردیم.

وی گفت: در همین راستا برای مناطق 22 گانه سهمیه‌ای در نظر گرفته شد و از شهرداران مناطق خواستیم با توجه به مقدار کم طلب و زمان‌های طولانی اعداد پایین پرداخت شود.

معاون مالی شهرداری تهران گفت: با توجه به مطالبات هر منطقه بودجه‌ای برای پرداخت دیون در نظر گرفته‌شده است که گام اول تا سقف 500میلیون تومان بدهی پرداخت می‌شود.

 حسینی مکارم گفت: کمیته مالی بر نظارت حقوق پیمانکاران تشکیل‌شده است که دستگاه‌های نظارتی همچون نظارت و بازرسی شهرداری و همچنین حسابرسان در این کمیته عضو هستند تا روند پرداخت بدهی‌ها را رصد ‌کنند.

به گزارش تین‌تیوز به نقل از ایسنا، وی در پاسخ به این سؤال که شهرداری تهران از چه محلی این دیون را پرداخت می‌کند، گفت: در بودجه سال 96 در بخش بودجه نقدی و غیر نقدی، چند منبع در نظر گرفته‌شده بود که با اتکا بر آن‌ها این دیون پرداخت می‌شود.

سرانجام پس از ماه‌ها وقفه، معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تهران با فازبندی اقدام به پرداخت دیون و مطالبات پیمانکاران کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.