| کد خبر: 156177 |

به دلیل پرداخت نشدن سهم تامین اجتماعی

◄ 400 میلیارد تومان از حساب شهرداری قالیباف «گم» شد

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران گفت: همه حساب های شهرداری از سوی تأمین اجتماعی مسدود شده است

تین نیوز

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پایان بیست و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران  از مسدود شدن همه حساب‌های شهرداری از سوی تأمین اجتماعی خبر داده است.

هاشمی افزود: در دوران شهرداری سابق حق بیمه از حساب کارکنان کسر می‌شد اما به حساب تامین اجتماعی ریخته نمی شد و این اعداد از مرز 400 میلیارد تومان عبور کرده است که مدیریت شهری فعلی باید با تامین اجتماعی در این زمینه ماجرا را حل و فصل کند.

چندی پیش سیدتقی نوربخش  مدیر‌عامل سازمان تامین اجتماعی از مسدود شدن حساب‌های شهرداری تهران به علت بدهی به سازمان تامین اجتماعی، پس از اخطار‌های متعدد و عدم توجه شهرداری تهران به آن‌ها خبر داده بود.

به گزارش تین‌نیوز، به گفته سیدتقی نوربخش میزان بدهی شهرداری تهران به سازمان تامین اجتماعی تا پایان سال 94  بالغ بر 400 میلیارد تومان بوده است.

محمدحسن زدا، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی نیز اعلام کرده که این سازمان بر اساس قانون شرایط کارفرما را رعایت کرده است و به کارفرمایانی که در معرض ورشکستگی بوده‌اند بر اساس ماده 41 تأمین اجتماعی کمک کرده است.

زدا از امضای تفاهم‌نامه‌ای با شهرداری تهران خبر داد که در آن مقرر شد شهرداری بخشی از طلب خود را به صورت اقساط، 100 میلیارد تومان در تابستان امسال و بخش باقیمانده را تهاتر کند. اما به گفته او «شهرداری تنها بخشی از بدهی خود را تقسیط کرد و مابقی را پرداخت نکرده است.»

معاون بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی از مذاکره با مدیران جدید شهرداری تهران و مهلتی دوباره برای پرداخت مطالبات به شهرداری تهران خبر داد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.