| کد خبر: 155131 |

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه

شمال تهران سیاه پوش شد

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک تهران از برافراشته شدن پرچم های مشکی به مناسبت دهه آخر صفر در ارتفاعات شمال تهران خبر داد.

تین نیوز

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک تهران از برافراشته شدن پرچم های مشکی به مناسبت دهه آخر صفر در ارتفاعات شمال تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید نوربخش پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در دهه آخر ماه صفر همزمان با سالروز رحلت جانسوز پیامبرگرامی اسلام حضرت محمد (ص) و شهادت سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و  آفتاب هشتم امامت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) در۲۷  محله شمال تهران با همکاری شهروندان و نواحی ده گانه شهرداری منطقه یک ، پارچه و پرچم های مشکی در معابر و میادین اصلی سطح منطقه،  پل ها، ساختمان ها، مراکز و مجتمع های فرهنگی- آموزشی وابسته به شهرداری منطقه نصب شد تا از نظر بصری، فضای شهر در سوگ رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) و شجره طیبه اش سوگوار شود.

وی افزود: در این راستا ۱۲ هزار متر طول ریسه پارچه ای مشکی، ۲ هزار  متر طول کتیبه پارچه ای و ۱۲۰ تخته پرچم مشکی در فضای شهر کشیده شد و  همچنین ۴ پرچم بلند ۵۵ متری به رنگ مشکی به اهتزاز درآمد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه یک با اشاره به حضور عزاداران حسینی در مساجد و اماکن متبرکه سطح منطقه به ارائه خدمات بهینه در حوزه های بهداشتی و نظافتی به عزاداران حسینی، اشاره  کرد و افزود: معابر منتهی به امامزاده ها، تکایا ، حسینه های عزاداری، مساجد و... شست و شو و پاکسازی شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.