| کد خبر: 154805 |

شهرداری در امداد رسانی در سوانح، فعالتر از گذشته خواهد شد

تلاش داریم که نقش بخش امداد رسانی و مدیریت بحران شهرداری تهران با توجه به توانمندی وامکانات آن در حوادث غیرمترقبه افزایش یابد تا بتوانیم به هموطنانمان یاری برسانیم.

تین نیوز

تلاش داریم که نقش بخش امداد رسانی و مدیریت بحران شهرداری تهران با توجه به توانمندی وامکانات آن در حوادث غیرمترقبه افزایش یابد تا بتوانیم به هموطنانمان یاری برسانیم.

ستاد مدیریت بحران تهران از ساعتی پس از وقوع زلزله شب گذشته در غرب کشور فعال گردیده است و شهرداری تهران نیز با توجه به وظایف وامکانات خود در این ستاد نقش موثری ایفا می کند.

دکترنجفی، شهردار تهران در  نخستین ساعات صبح امروز جهت پیگیری موضوع کمک رسانی به هموطنانمان در ستاد مدیریت بحران حاضر شده است و شورای شهر تهران نیز به صورت ویژه ای این موضوع را دنبال می کند.

در حوادثی نظیر زلزله ، امدادهای 24 ساعت نخست تاثیر ویژه ای دارد و کمکهای بعدی در جهت مراقبت از کسانی است که در زلزله بی خانمان شده ونیاز به اسکان موقت ، مواد غذایی، مواد شوینده و کمکهای حیاتی دارند

با تماسهایی که با استانهای زلزله زده ایلام وکرمانشاه برقرار شده است، مشخص شده ، نیروی انسانی جهت امداد در منطقه وجود دارد و نیاز به مواد غذایی، پتو و تجهیزاتی نظیر توالتها وحمامهای صحرایی و چادر جهت اسکان موقت وجود دارد، که خوشبختانه ارسال سریع این نیازها با توجه به موجود بودن آنها در مرز مهران برای زایران اربعین، به مناطق زلزله زده امکان پذیر است  و برای ارسال ماشین آلات نیز هماهنگی های لازم در حال انجام است

شورای شهر تهران ضمن همدردی با هموطنان آسیب دیده در تلاش است تا تمهیدات لازم جهت تسریع در ارسال کمکهای مدیریت شهری وهمچنین مشارکت شهروندان برای یاری رساندن به هموطنان زلزله زده صورت گیرد.

محمد علی نجفی

وبلاگ‌نویس
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.