| کد خبر: 154260 |

◄ تهیه گزارش عملکرد شهرداری گذشته در 100 روز ممکن نیست

سخنگوی شورای شهر تهران در حالی از فرصت 100 روزه به شهردار تهران برای ارائه گزارش عملکرد 12 ساله شهرداری گذشته خبر داده که، اعضای شورای شهر پنجم ماه‌ها است در تلاش هستد تا تنها برخی از زوایایی از آن را آشکار کرده و به آن بپردازند.

تین نیوز

سخنگوی شورای شهر تهران در حالی از فرصت 100 روزه به شهردار تهران برای ارائه گزارش عملکرد 12 ساله شهرداری گذشته خبر داده که اعضای شورای شهر پنجم ماه‌ها است در تلاش هستد تا تنها برخی از زوایایی از آن را آشکار کرده و به آن بپردازند.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران افزود: قطعا ارائه گزارش 12 ساله عملکرد شهرداری گذشته در 100 روز ممکن نیست و شهردار ‌می‌تواند در مدت زمان یاد شده سرفصل‌ها را به شورای شهر گزارش کند.

وی تصریح کرد: اطلاعات موجود برای بررسی عملکرد شهرداری سابق چندان کافی نیست و زمانی هم که در اختیار شهردار قرار گرفته کافی نیست اما ضروری تا به منظور روشن شدن وضعیت اقدامات شهرداری در 12 سال گذشته گزارشی به شورای شهر ارائه شود.

نژادبهرام با اشاره به این نکته که طبیعتاً در این زمان می‌توان سرفصل کلیات را ارائه کرد، افزود: انتظار شورا این است تا پس از تحویل کلیات توسط شهردار، جزئیات عملکرد شهرداری در دوره مدیریت گذشته به مرور آماده تحویل به شورا شود.

عضو شورای شهر تهران در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که «با وجود تلاش چند ماهه اعضای شورای شهر بسیاری از زوایا در مدیریت شهری بر ما پوشیده است»، گفت: اعضای شورای شهر به این نکته واقف هستند که در 100 روز ارائه گزارش کاملی از 12 سال فعالیت شهرداری در دوره مدیدریت گذشته امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود:  الزام شهردار تهران به تهیه و ارائه گزارش سند تحویل و تحول مدیریت شهری با تأکید بر اطلاعات دقیق و قابل استناد مبتنی بر کارنامه 12 ساله شهردار گذشته تهران وظیفه‌ای است که براساس مصوبه شورا، برعهده شهردار تهران گذاشته شده است.

عضور هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: در گزارش عملکرد 12 ساله شهرداری تهران به موضوعات منابع درآمدی، مصارف، پروژه‌ها و دیگر موضوعات اقتصادی، اجتماعی و مدیریت شهری تهران پرداخته می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.