| کد خبر: 151438 |

رئیس مرکز مدیریت محیط زیست شهرداری تهران منصوب شد

شهردار تهران در حکمی، رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران را منصوب کرد.

تین نیوز

شهردار تهران در حکمی، رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران را منصوب کرد.

علیپور به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، با حکم محمد علی نجفی، شهردار تهران، صدرالدین علیپور به عنوان رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران منصوب شد.

وی پیش از این به عنوان سرپرست دفتر پژوهش و توسعه فناوری سازمان محیط زیست، مشاور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین، عضو هیئت امناء پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار سازمان حفاظت محیط زیست، مشاور استاندار قزوین در امور محیط زیست و رئیس کارگروه تخصصی مخاطرات زیست محیطی استان قزوین فعالیت کرده است.

متن حکم شهردار تهران خطاب به علیپور به شرح ذیل است:

برادر گرامی جناب آقای صدرالدین علیپور

نظر به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاون محترم خدمات شهری و محیط زیست به موجب این حکم به عنوان «رئیس مرکز مدیریت محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با توجه به نقش و اهمیت جایگاه محیط زیست در انجام و اجرای پروژه‌های شهری و ضرورت اهتمام به مسائل زیست محیطی برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان، با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های قانونی موجود و با جلب مشارکت و همکاری سایر واحد‌های ذیربط درون و بیرون شهرداری، در انجام وظایف و مأموریت‌های سازمانی به ویژه اجرایی کردن تکالیف و احکام مقرر در برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران و کمک به بررسی اثرات زیست‌محیطی در اقدامات و طرح‌های شهرداری در سطح شهر و پیشبرد مناسب و بهینه برنامه‌ها و اهداف مقرر در سند چشم‌انداز و طرح جامع موفق و موید باشید.

از خداوند متعال توفیقات روزافزون شما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به آحاد شهروندان عزیز تهرانی خواستارم.

 

منبع: خبرگزاری میزان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.