| کد خبر: 149676 |

شهردار تهران در جمع سالمندان:

دامنه خدمات «کارت‌های منزلت» سالمندان توسعه می‌یابد

شهردار تهران از توسعه و گسترش خدمات «کارت‌های منزلت» سالمندان خبر داد و گفت: نواقص این کارت‌ها برطرف و دامنه خدمات آنها گسترش خواهد یافت.

تین نیوز

شهردار تهران از توسعه و گسترش خدمات «کارت‌های منزلت» سالمندان خبر داد و گفت: نواقص این کارت‌ها برطرف و دامنه خدمات آنها گسترش خواهد یافت.

به گزارش ایسنا، محمدعلی نجفی شهردار تهران در مراسم پیاده روی سالمندان تهران که امروز برگزار شد، با بیان اینکه شهروندان سالمند مشکلاتی را در خصوص کارت‌های منزلت مطرح کرده و اشاره کرده‌اند که این کارت‌ها برخی از خدمات را شامل نمی‌شود، گفت: در نظر داریم خدمات بیشتر و بهتری را در زمینه کارت‌های منزلت ارائه کنیم و دامنه خدمات این کارت‌ها را توسعه دهیم.

افزود: سالمندی یک فرصت و نه یک تهدید است و در فرهنگ و ادبیات ما نیز نسبت به این دوره سنی همواره با احترام و توجه خاصی نگاه شده است تا جایی‌که هر یک از همشهریان سالمند گنجینه‌ای از تجربه، عشق و محبت هستند و سرمایه‌های شهر تهران محسوب می‌شوند.

وی در ادامه با بیان آنکه شهرداری تهران اقدامات خوبی در زمینه ارائه خدمت به سالمندان تهرانی انجام داده است، گفت: ارائه این خدمات ادامه پیدا می‌کند و نقص‌ها و نارسایی‌ها برطرف خواهد شد.

شهردار تهران به کانون‌های سالمندان اشاره و اظهارکرد: مسائل کانون‌های سالمندان نیز تا حدی که در اختیار شهرداری تهران باشد حتما پیگیری و نسبت به رفع نواقص آن‌ها اقدام خواهد شد.

نجفی در پایان با بیان‌ اینکه امیدواریم بتوانیم شهر تهران را برای زندگی عموم شهروندان به شهری پر از امید، شکوفایی و مشارکت تبدیل کنیم، گفت: در تلاش هستیم تا زندگی در تهران زندگی مطلوب توام با آرامش باشد و در این میان باید ارزنده‌ترین خدمات و بهترین شرایط را برای گروه سنی کودک تا سالمند فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.