| کد خبر: 147191 |

انتصاب یک اقتصاددان به عنوان معاون اقتصادی شهرداری تهران اقدامی شایسته است

کارشناس ارشد مدیریت شهری، با اشاره به اینکه شهردار جدید رویکرد میانه‌روی را در پیش گرفته است، گفت: نمی‌توان صد در صد تیم گذشته شهرداری را کوبید زیرا شهردار جدید تهران تا کنون به 25 درصد حداقل این افراد اعتماد کرده است.

تین نیوز

کارشناس ارشد مدیریت شهری، با اشاره به اینکه شهردار جدید رویکرد میانه‌روی را در پیش گرفته است، گفت: نمی‌توان صد در صد تیم گذشته شهرداری را کوبید زیرا شهردار جدید تهران تا کنون به 25 درصد حداقل این افراد اعتماد کرده است.

به گزارش تهران سما، محمدعلی پورنیا، کارشناس ارشد مدیریت شهری، در رابطه با انتصابات شهردار جدید تهران و بررسی رویکرد تخصصی در انتخاب این افراد، گفت: رویکرد شهردار جدید تهران مبنی بر انتخاب افراد با تخصص های لازم، بسیار عالی است و اگر انتخاب افراد بر پایه تخصص نباشد، بزرگ ترین ضرر را احزاب، شورا و شخص خاصی نمی برد، بلکه بزرگ ترین ضرر را مردم متحمل می شوند زیرا شهرداری برای مردم است.

وی افزود: در این یک چهارم انتصاب هایی که تاکنون صورت گرفته، یکی از نکات مثبت این است که شخصی خارج از بحث شهرداری وارد سیستم نشده است، بلکه همگی آنها افرادی بودند که از معاونین مناطق مشخص بوده و به بخش های دیگر منتقل شدند، مزیت این موضوع در این است که شهردار جدید تا این مرحله از انتصابات خود، حداقل به اندازه یک چهارم به تیم قبلی که در شهرداری مشغول به کار بودند اعتماد دارد و اگر ما شروع به کوبیدن صد درصد تیم قبلی کنیم اشتباه است زیرا شهردار حال حاضر تهران 25 درصد حداقل این افراد را قبول دارد.

پورنیا تصریح کرد: موضوع دیگر، بحث انتخاب معاونین است که کاملا خبری شد و بحث های زیادی را به دلیل اینکه برخی از افراد انتخاب شده بازنشسته بوده یا برخی از آنها از مناصب و جایگاه های دیگر روی کار آمده بودند به همراه داشت، اما با وجود همه این بحث ها و حواشی، انتخابات شهردار جدید حول محور تخصص این افراد می چرخد و امیدوارم در آینده شاهد این موضوع باشیم که این انتخابات صورت گرفته انتخاب های خوبی هستند.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر بخواهیم به تخصص افراد انتخاب شده نگاه کنیم، به عنوان مثال انتصاب یک اقتصاددان به عنوان مسئول معاون اقتصادی شهرداری تهران، انتصاب خوبی است؛ در مجموع تاکنون آقای نجفی دارای یک رویکرد میانه‌رو بوده اند، یعنی با وجود اینکه افراد جدیدی را بر سر کار آورده اند اما بسیاری از افرادی را که در دوره شهردار گذشته و دارای سوابق و تجربیات خوبی بودند را نیز حفظ کرده اند که این رویکرد، رویکرد خوبی است.

این کارشناس ارشد مدیریت شهری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که مابقی انتخاب های شهردار جدید نیز درست و صحیح باشد؛ شهر تهران به واقع پتانسیل‌های تبدیل شدن به یک شهر عالی در دنیا را دارد و بنابراین امیدوارم که به آن شهر ایده آل برسیم.

 

منبع: سايت خبری تهران سما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 1 0

    با سلام
    من نمیدانم چه خبر هست همزمان با جابجایی ها در شهرداری.

    ساخت و سازهای غیرمجاز در حاشیه های شهر ها افزایش بیسابقه یافته است.

    گشت های های شهرداری سواستفاده میکنند.

    و مبالغ کلان رشوه هم جابجا میشود.شاید مدیران سابق دوره قبل دارند بارشان قبل از رفتن میبندند.

    اما عجیب است بگویم یک هفته شهرستان رفتم موقع برگشت یک طبقه جدید در کوچه مان زده شد!.
    هیچ صحبت دیگری ندارم