| کد خبر: 146984 |

ترافیک مهرماه کنترل ومدیریت می شود

در آستانه بازگشایی مدارس ستاد مهر با هدف برنامه ریزی و اجرای طرح های ترافیکی و ایمن سازی و روان سازی تردد، کنترل ومدیریت ترافیک در غرب تهران تشکیل شد.

تین نیوز
در آستانه بازگشایی مدارس ستاد مهر با هدف برنامه ریزی و اجرای طرح های ترافیکی و ایمن سازی و روان سازی تردد، کنترل ومدیریت ترافیک در غرب تهران تشکیل شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ،محسن اسدی در جلسه ستاد معین بازگشایی مدارس با اشاره به طرح وبرنامه های پیش بینی شده در مدیریت ترافیک در این ایام گفت: مرکز کنترل ترافیک ، ظرفیت مناسبی درمنطقه برای مدیریت وهدایت مناسب تردد است که با هماهنگی به عمل آمده ، اعضای ستاد مهرمنطقه همزمان با ایام بازگشایی مدارس دراین مرکز مستقر وبا بهره گیری ازدوربینهای کنترل ترافیک که درتقاطع های پر ترافیک و حادثه خیز منطقه نصب است ،ترافیک وتردد مسیرها را کنترل ومدیریت می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش 20 درصدی ترافیک مهر ماه ، ساماندهی شبکه معابر و روان سازی و ایمن سازی تردد در آستانه ایام بازگشایی مدارس با تلاش یک ماهه؛در همه دستگاههای اجرایی منطقه محقق خواهد شد.

وی افزود: ساماندهی علائم و تجهیزات ترافیکی، رفع نقص چراغ های راهنمایی و رانندگی، ساماندهی ایستگاههای اتوبوس، همسطح سازی معابر منتهی به مراکز آموزشی، نصب و مرمت سرعت گیر مقابل مدارس و... از جمله طرح های ترافیکی پیش بینی شده است وترمیم علائم ترافیکی (نوشتاری و خط کشی) نصب تابلو های هشدار دهنده مقابل مدارس و تقاطع ها از اقدامات در حال انجام است.

وی با اشاره به افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی گفت:با هماهنگی به عمل آمده با دفتر تاکسیرانی و اتوبوسرانی ،گشت های راهور در این ایام نحوه سرویس دهی به شهروندان را کنترل و نظارت کرده ودر صورت نیاز به افزایش ناوگان در خطوط نسبت به این امر اقدام خواهد شد.

اسدی گفت: شهروندان باید بدانند همه سازمانها از یک ماه پیش با تمام نیرو آمده اند که گوشه ای از مشکلات ابتدای مهر ماه را حل کنند و این طرح اگر لازم باشد تا 15 روز هم ادامه خواهد داشت تا به آرامش ترافیکی برسیم.

وی ادامه داد: با تعامل و مشارکت پلیس راهور آموزشهای لازم به رانندگان درخصوص مباحث قابل اهمیت و مورد توجه در سرویس مدارس ارائه شد

واجرای برنامه های آموزشی وفرهنگی با مضامین فرهنگ ترافیک و اطلاع رسانی محیطی دراین خصوص با هدف افزایش آگاهی دانش آموزان وارتقا ایمنی تردد از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که با هماهنگی پلیس راهور این دوره آموزشی درپارک ترافیک برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.