| کد خبر: 143976 |

شهردار تهران:

تهران با ایده‌آل‌های نظام فاصله بسیاری دارد

شهردار تهران گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، تهران با ایده‌آل‌هایی که در تراز نظام جمهوری اسلامی است، فاصله فراوان دارد و کار در این شهر نوعی خدمت و عبادت محسوب می‌شود.

تین نیوز

شهردار تهران گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته، تهران با ایده‌آل‌هایی که در تراز نظام جمهوری اسلامی است، فاصله فراوان دارد و کار در این شهر نوعی خدمت و عبادت محسوب می‌شود.

 محمدعلی نجفی در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی(ره) گفت: خوشحالم که روز اول کاری خود را به حرم آمده‌ام تا با امام راحل تجدید بیعت کنم. امیدوارم شوراها همه جا در راستای خدمت‌رسانی بیشتر تلاش کنند و توفیقات الهی شامل حالشان باشد.

او ادامه داد: در اینجا جا دارد از یکی از استوانه‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران آیت الله هاشمی رفسنجانی یاد کنیم و خوشحال هستیم که با انتخاب اعضای شایسته اعضای شورای شهر تهران محسن هاشمی به عنوان رئیس شورای شهر انتخاب شد و افتخار می‌کنیم که در خدمت ایشان هستیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه تلاش‌های زیادی توسط شهردار قبلی کشیده شده است، افزود: با وجود این تلاش‌ها، تهران با ایده‌آل‌هایی که در تراز نظام جمهوری اسلامی است، فاصله فراوان دارد و کار در این شهر نوعی خدمت و عبادت محسوب می‌شود.

نجفی با تاکید بر اینکه تهران نیاز به آسایش و آرامش بیشتر دارد، افزود: امیدواریم با جذب مشارکت مردم و پرسنل شهرداری تهران بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را ارائه کنیم تا پیش روی مردم عزیز رو سفید باشیم و از سیدحسن خمینی که این فرصت را برای ما فراهم کردند، پیشاپیش تشکر می‌کنم.

محمد علی نجفی

وبلاگ‌نویس
منبع: خبرگزاری ایلنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.