| کد خبر: 143035 |

دیدار نجفی و قالیباف

روز گذشته طی جلسه‌ای محمدعلی نجفی گزینه نهایی شهرداری تهران با محمدباقر قالیباف شهرداری تهران دیدار کرد. در این دیدار که به گفته محمدعلی نجفی در فضایی صمیمانه برگزار شد، مقرر شد طی هفته آتی جلساتی با معاونان و مدیران ارشد شهرداری تهران نیز برای انتقال تجربیات مدیریت شهری به تیم جدید برگزار شود.

تین نیوز

روز گذشته طی جلسه‌ای محمدعلی نجفی گزینه نهایی شهرداری تهران با محمدباقر قالیباف شهرداری تهران دیدار کرد. در این دیدار که به گفته محمدعلی نجفی در فضایی صمیمانه برگزار شد، مقرر شد طی هفته آتی جلساتی با معاونان و مدیران ارشد شهرداری تهران نیز برای انتقال تجربیات مدیریت شهری به تیم جدید برگزار شود.

به گزارش روزنامه دنیای اقتصاد، محمدباقر قالیباف نیز با برشمردن نکاتی درخصوص اداره شهر تهران، برای انتقال تجربیات خود و همکارانش به مدیریت شهری جدید اعلام آمادگی کرد. در عین حال منتخبان شورای شهر پنجم روز گذشته پس از برگزاری جلسه با گزینه نهایی شهرداری تهران و بررسی نخستین اولویت‌های کاری تیم جدید مدیریت شهری اعلام کردند: سوگندنامه تا پایان مردادماه تحویل شورای شهر پنجم خواهد شد و احتمالا شنبه هفته آینده رئیس شورای شهر تهران انتخاب و معرفی خواهد شد.

حجت نظری یکی از منتخبان شورای شهر پنجم در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر عنوان کرد: متن سوگندنامه در حال تدوین است و در روز برگزاری مراسم تحلیف همه اعضای شورای شهر پنجم به همراه شهردار منتخب سوگند خواهند خورد. او با بیان اینکه روز چهارشنبه بنا بود در خصوص محورهای اصلی سوگندنامه بحث شود، گفت: اما به‌دلیل حضور محمدعلی نجفی گزینه نهایی شهرداری تهران در خصوص دغدغه‌های اعضا مربوط به حوزه‌های مختلف شهری بحث و بررسی انجام گرفت. به گفته منتخبان شورای شهر تهران گزینه نهایی شهرداری تهران برنامه‌های کوتاه‌مدت خود برای اداره پایتخت را نیز در جلسه تشریح کرد.

مرتضی الویری، رئیس سنی شورای شهر درباره جزئیات جلسه روز گذشته شورای پنجم با محمدعلی نجفی (گزینه نهایی شهرداری تهران) به «ایلنا» گفت: جلسه روز گذشته اولین جلسه غیررسمی شورای پنجم با دکتر نجفی برگزار شد و هدف این دیدار تبادل نظر میان طرفین در راستای همکاری بیشتر بود. او ادامه داد: در این جلسه مسائل اساسی همچون گزینش مدیران آینده شهرداری و تهیه برنامه فوری برای حل چالش‌های امروز تهران مطرح شد. در حقیقت موضوعاتی که در جلسه هفته گذشته برای ارائه آن فرصت نشد، در این جلسه با شهردار آینده تهران در میان گذاشته شد.

رئیس سنی شورای شهر با تاکید بر اینکه فضای جلسه صمیمانه بود، افزود: امیدوار هستیم جلسات این چنینی میان اعضای شورای پنجم و شهردار آینده ادامه یابد. او در پاسخ به این سوال که آیا صحبتی در مورد سوگندنامه مطرح شد یا خیر، گفت: متن سوگندنامه آماده شده است، با این حال برای رسمیت یافتن، باید در جلسه رسمی شورای پنجم تصویب شود. او ادامه داد: متن سوگندنامه به آقای نجفی نشان داده شد و ایشان با تاکید بر اینکه متن را قبول دارند اعلام کردند، ان‌شاءالله روز آغاز کارشان سوگند را ادا خواهند کرد.

 

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.