| کد خبر: 139335 |

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:

فعالیت پارکبان غیرقانونی است؛ شهروندان پول ندهند

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: تعداد زیادی از پارکبان ها حذف شدند و نصب پارکومتر در حال توسعه است و فعالیت پارکبان ها غیرقانونی است.

تین نیوز
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: تعداد زیادی از پارکبان ها حذف شدند و نصب پارکومتر در حال توسعه است و فعالیت پارکبان ها غیرقانونی است.

مازیار حسینی گفت : خودروهایی را تحویل پلیس داده ایم که مجهز به دوربین هستند و 18 نوع تخلف را ثبت می کنند، بنابراین نیازی به وجود پارکبان ها نیست و اگر جایی پارکومتر فعال وجود داشته باشد رانندگان از آن استفاده کنند.

وی گفت: اگر پارکبانی دارای قبض سازمان حمل و نقل و ترافیک باشد غیرقانونی است و با هماهنگی معاون دادستان تهران به زودی در این زمینه برخورد حقوقی می شود.
بر اساس مشاهدات میدانی خبرنگار خبرگزاری صداوسیما همچنان پارکبان ها در خیابان های شهر فعالند و دیگر خبری از لباس متحدالشکل و قبض سازمان حمل و نقل ترافیک نیست و با لباس شخصی و با قبض هایی که خودشان چاپ کرده اند از مردم برای پارک حاشیه خودرو پول دریافت می کنند و دیگر مبلغ 400 تومان و یا 700 تومان مطرح نیست بلکه از مردم 2 تا 5 هزار تومان حق پارکینگ دریافت می کنند و در مواردی که راننده پول پرداخت نمی کند با وی درگیر می شوند و گاهی به خودروی وی آسیب وارد می کنند و متاسفانه هیچ نهاد و سازمانی بر این موضوع نظارت ندارد و از هر مسئولی پیگیر هستیم عنوان می کند که جمع آوری آنها دیگر به عهده ما نیست.
همچنین در برخی موارد رانندگان را تشویق به پارک دوبل و بیان می کنند با ماموران راهنمایی و رانندگی هماهنگ کرده ایم که جریمه نشوید که موجب ترافیک سنگین در برخی خیابان ها از جمله در خیابان باقرخان تهران شده است.

مازیار حسینی

وبلاگ‌نویس
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.