| کد خبر: 136398 |

معاون شهردار تهران: مزایده ای برای واگذاری تبلیغات در مترو پایتخت برگزار نمی شود

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد که مزایده ای برای واگذاری تبلیغات در مترو پایتخت به دلیل رعایت نشدن مراحل و ضوابط قانونی برگزار نمی شود.

تین نیوز

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد که مزایده ای برای واگذاری تبلیغات در مترو پایتخت به دلیل رعایت نشدن مراحل و ضوابط قانونی برگزار نمی شود.

 

ناصر امانی افزود: اعلام و آگهی مزایده تبلیغات در مترو بدون هماهنگی و اطلاع مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اتفاق افتاده که به دستور مستقیم شهردار تهران متوقف شد.

 

وی اظهار کرد: یکی از مدیران در بخش تبلیغات مترو بدون هماهنگی با مدیرعامل این شرکت به این اعلام اقدام کرده بود که شهردار تهران پس از اطلاع از این موضوع مزایده را منتفی و دستور برخورد اداری با کسانی که بدون هماهنگی با مدیرعامل مترو مربوطه اقدام به نصب اطلاعیه برگزاری مزایده را کرده بودند را صادر کرد.

 

در روزهای اخیر موضوع واگذاری تبلیغات محیطی و فضاهای ایستگاههای مترو تهران بازتاب های گسترده ای در سطح رسانه ها داشت که این موضوع با توجه به اینکه دوره مدیریت فعلی شهر تهران روبه پایان است، با واکنش اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامی شهر تهران نیز مواجه شد.

 

درهمین ارتباط، شرکت بهره برداری مترو تهران نیز امروز با صدور اطلاعیه ای ، فراخوان منتشره در خصوص واگذاری تبلیغات محیطی مترو را باطل و از عزل مدیر متخلف مربوطه در انتشار این فراخوان خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.