| کد خبر: 71122 |

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان منصوب شد

تین نیوز | طی ابلاغی از سوی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور٬ محمود اماني بني به مدت دو سال به‌عنوان مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان منصوب شد.
 

به‌ گزارش تین نیوز از روابط‌ عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ رحمت‌اله مه‌آبادی در این ابلاغ خطاب به محمود امانی‌بنی استفاده کامل از ظرفیت‌های در دسترس و هماهنگی لازم با استاندار، بکارگیری تمام توان و تجارب خود در جهت پیشبرد اهداف شرکت فرودگاه‌های کشور و برنامه‌های توسعه استان را مورد تاکید قرار داده و ماموریت‌هایی را در این راستا برای مدیرکل جدید تعریف کرده است.

استقرار سیستم مدیریت ایمنی، نظام ارزیابی عملکرد و بهبود فرآیند مستندسازی در فرودگاه‌ها و واحدهای ستادی تابعه.

ارتقای سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی در جهت جلب رضایت و پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و دیگر ذینفعان با تأکید بر تعامل لازم با فرودگاه‌های اطراف و پایش فرودگاه‌های رقیب منطقه و هماهنگی موثر با شرکت‌های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی- امنیتی و دیگر نهادهای عامل در خدمات فرودگاهی و بهینه‌سازی فرآیندها.

ارتقای سطح فرهنگ، اخلاق و دیسیپلین حرفه‌یی، توسعه کار تیمی، افزایش سطح مهارت‌ها و بهبود شرایط کاری «منابع انسانی متخصص» ضمن تاکید بر شناسایی و پرورش نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادرسازی.

نگهداری اصولی زیرساخت‌های موجود و بهره‌برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت‌های فرودگاهی و فضای تحت کنترل، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها، با هدف حفظ و افزایش ثروت سهامداران ضمن تاکید بر انضباط مالی، اجتناب از هرگونه اتلاف منابع،کاهش هزینه‌ها با تأکید بر کاهش مصرف انرژی، رعایت دقیق قوانین و مقررات ناظر و هماهنگی کامل با ستاد شرکت.

پیگیری لازم جهت اجرای مناسب و به‌موقع طرح‌های توسعه فرودگاهي با تاكيد بر بهسازي سطوح پروازی فرودگاه بندرعباس.

تعامل مؤثر با واحدهای محترم نظامی و انتظامی به گونه‌یی که ضمن تسهیل مأموریت‌های نیروهای فوق‌الذکر، امکان گسترش فرودگاه و توسعه پروازهای مسافری و تجاری از مناطق مختلف به و از آن میسرگردد.بدیهی است عملکرد آن اداره‌كل براساس شاخص‌های ناظر بر ماموریت مذکور، هر شش ماه توسط اینجانب مورد بررسی قرار گرفته و کلیه حوزه‌های ستادی و فرودگاهی شرکت نیز موظف به همکاری کامل و حمایت‌های همه جانبه از آن اداره‌كل جهت تحقق ماموریت‌ها و دیگر برنامه‌های ابلاغي خواهند بود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.