| کد خبر: 24339 |

در گفتگوی تین نیوز با مدیرکل فرودگاه امام تشریح شد:

◄ پیچ و خم‌های راه‌اندازی شهر فرودگاهی امام

تین نیوز | مدیرکل فرودگاه امام گفت: به طور کلی اساسنامه شهر فرودگاهی تصویب و ابلاغ شده است اما در مورد اعضای مجمع و هیات مدیره، وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است.

سعید چلندری در گفتگو با خبرنگار تین نیوز با اشاره به اینکه فاز یک طرح توسعه فرودگاه امام در اختیار شرکت فرودگاه های کشور است، اظهار کرد: عملیات بهسازی ترمینال مسافربری در حال انجام است و بخش قابل ملاحظه ای از ساختمان های پشتیبانی و دستگاه های نظارتی و امنیتی به پایان رسیده و امیدواریم باقیمانده آن هم ظرف دو تا سه ماه آینده به اتمام برسد.

وی درباره زمان بهره برداری هتل فرودگاه امام اظهار داشت: پروژه هتل فرودگاه امام، از برنامه های مجری طرح توسعه فرودگاه امام است و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

چلندری در خصوص وضعیت اساسنامه شهر فرودگاهی گفت: به طور کلی اساسنامه شهر فرودگاهی تصویب و ابلاغ شده است اما در مورد اعضای مجمع و هیات مدیره، وزارت راه و شهرسازی در حال پیگیری است.

چلندری طی روزهای گذشته، با تاکید بر اینکه اساسنامه شهر فرودگاهی هنوز ابلاغ نشده است گفته بود: اساسنامه این پروژه در کمیسیون تطبیق مجلس در حال بررسی است و اگر ابلاغ شود ساخت شهر آغاز می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • چشم به راه 0 0

    الحمد لله به کوری چشم کوته نظران و منفعت طلبان ظاهرا اساس نامه شهر فرودگاهی ابلاغ گردیده است یک همت از جانب مقام عالی وزارت کافیست تا با تعیین هیئت مدیره شهر فرودگاهی کار را شروع کنند سرمایه گذاران زیادی منتظر این اقدام هستند بخدا خیلی زود دیر می شود کمی محافظه کاری و سیاسی بازی را کنار بگذارید هاب منطقه که نشدیم هیچ بگذارید از این فرصت های باقیمانده استفاده کنیم.

  • ; کارشناس فرودگاه 0 0

    اقای چشم براه، الهی که هیچ وقت چشم براه نباشی و به ارزوهات برسری ولی چیکار کنم باید بگم تا این مجری رو دارید علیرغم ابلاغ اساستامه چشم براه خواهید ماند و انتظار خواهید کشید. تا انشالله گشایشی بشه. چرا که ایشان معلم هستند تا مجری. میگی نه برو پروژه هاتو ببین چه پیشرفتی داشته جز هزینه های گزاف

  • alex 0 0

    پدیده شاندیز و عشق است ولش کن فرودگاه رو

  • کارشناس مجرب 0 0

    اقای وزیر محترم راه جناب آقای دکتر آخوندیکه خاطرتون برامون عزیزه. بعنوان یک دلسوز که عاشق مملکت اسلامیه و ارزوی شگوفائی ایران اسلامی را به کوری دشمنان اسلام داره عرض میکنم شما متاسفانه مشاورین خوبی در زمینه های مختلف ندارید تنها مشاور خوب شما مشاور اقتصادی شماست. نمی دونم چرا از مشاورین باتجربه استفاده نمی کنید. شما در زمینه هوائی، بنادر، فرودگاهی، حتی ریلی یک مشاور هم انتخاب نکردید در تمامی زمینه ها ئیکه گفته شد از صمیم قلب عرض میکنم. مشکلات اساسی دارید و همه اینها بدانید و مطمئن باشید با مشورت پیشکسوتان امر قابل بهبود است. از ما گفتن. حون وقت خیلی تنگ و زمان زودگذر است. البته شما متاسفانه علیرغم دیدی که نصبت به جنابعالی داشتم الان کمی فرق نموده شما دوست دارید واقعا کار های خوبی انجام دهید ولی با انتصابات شما این تحقق پیدا نخواهد کرد. ضمنا کمی مغرور هستید لطفا دقت کنید و مراقب باشید حون بدخواهان کم نیستند فرصت انتقاد های اینحنینی را ندهید متشکرم

  • علوی 0 0

    کارشناس مجرب حقیقت رو گفته آقای وزیر اگر از مشاورین مجرب و متخصص استفاده نکنه مطمئن باشید شش ماهه اول امسال استیضاح میشه البته الان هم داره حرکاتی تو مجلس میشه. یک واقعیتی رو که باید متذکر شد و انتقادانه باید مطرح کرد. اینه که اقای وزیر بسیار مغرور تشریف دارند واین خوب نیست اصلا ایشان با اقای مهندس نیکزاد و بهبهانی قابل قیاس نیستند.(در خصوص اخلاق عرض میکنم) امید وارم خوذشان را اصلاح کنند. ضمنا به مشکلات شرکت های مرتبط از لحاظ اداری وچرائی عدم پبشرفت کار ها اصلا توجه ندارند توجه ندارند …