| کد خبر: 2027 |

ایمنی پروازی در دستور کار فعالیت‌های نوروزی فرودگاه‌ها قراردارد

تین نیوز | رییس هیات مدیره و مدیرعامل شركت فرودگاه‌های كشور تاكید كرد: ایمنی پروازی بیش از هر موضوع دیگر در دستور كار فعالیت‌های نوروزی فرودگاه‌ها قرار دارد.
بنابر گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی شركت فرودگاه‌های كشور، اسماعیل تبادار امروز(یكشنبه) در آخرین همایش مدیران ستادی و فرودگاه‌های كشور در سال 92 كه در تهران برگزار شد، با بیان این موضوع از مدیران فرودگاه‌ها خواست؛ با جدیت و حساسیت بیشتر، هر موضوع جزئی را كه ایمنی پروازی را تحت‌الشعاع قرار دهد، پیگیری و برطرف كنند.
 
در این همایش كه اعضای هیات مدیره و معاونان به همراه مدیران كل ستادی نیز حضور داشتند،  تبادار به دستورالعمل صادر شده برای فعالیت‌های نوروزی فرودگاه‌ها اشاره كرد و افزود: برنامه‌ریزی دقیق و اجرای درست آن، لازمه عملی شدن این دستورالعمل است و امیدوارم با اجرای آن، توان مدیریتی فرودگاه‌ها در طبق اخلاص به مردم تقدیم شود.
وی به زیباسازی فضای فرودگاه‌ها تاكید كرد و از مدیران فرودگاه‌ها خواست همچون سال‌های گذشته با تمركز بیشتر، به همراه نیروهای عملیاتی خود در تعطیلات نوروزی در خدمت مسافران باشند.
مدیرعامل شركت فرودگاه‌ها به ناهماهنگی برخی خطوط هوایی با برنامه فرودگاه‌ها در برخی ایام سال اشاره كرد و گفت: مدیران فرودگاه‌ها ضمن برقراری ارتباط با مسئولان استانی و تشریح وظایف خود در چرخه صنعت هوانوردی، آنان را برای تصمیم‌گیری و برطرف كردن ناهماهنگی‌های احتمالی آماده كنند. 
وی از مدیران خطوط هوایی نیز خواست ضمن توجه به نظام كاری فرودگاه‌ها، در برابر مشكلات ناشی از عملكرد تشكیلات خود، به مردم و مسافران نوروزی پاسخگو باشند.
تبادار با بیان اینكه در تعطیلات نوروزی، فرودگاه‌ها با ترافیك سنگین مسافر مواجهند، از مدیران خواست برای تخلیه و خروج سریع‌تر مسافران از ترمینال‌ها برنامه‌ریزی كنند. 
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شركت فرودگاه‌ها به برخی برنامه‌های سال آینده فرودگاه‌ها هم اشاره كرد و گفت: مدیران فرودگاه‌ها برای یافتن منابع مالی مناسب در بخش خصوصی به‌منظور اجرای طرح‌های فرودگاهی، ارزیابی و شناسایی ظرفیت‌های قانونی و مقررات سرمایه‌گذاری در منطقه خود را در دستور كار قرار دهند.
تبادار ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌ا... علیها را تسلیت گفت و ابراز امیدواری كرد؛ زندگی اولیاء و رهنمودهای آنان همچنان سرلوحه كار و زندگی همگان قرار داشته باشد. 
 
وی همچنین با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال 92، سال جدید را پیشاپیش تبریك گفت و برای كاركنان شركت و خانواده آنان در سال جدید آرزوی توفیق و سربلندی كرد.
در این همایش یك روزه، دیگر اعضای هیات مدیره و معاونان، همچنین مدیران‌كل و مدیران فرودگاه‌ها و ستاد شركت در زمینه موضوعات و برنامه‌های هریك از فرودگاه‌ها سخن گفتند. 
آخرین همایش مدیران ستادی و فرودگاه‌های كشور همزمان با اذان ظهر با شركت در نماز جماعت و سپس قدردانی از 12 مدیر فرودگاه كه در فعالیت‌های ترویج فرهنگ نماز نقش بسزایی برعهده داشته‌اند، پایان یافت كه مشروح آن جداگانه منتشر می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.