| کد خبر: 170109 |

◄ اعزام ۴۵۰۰ زائر بیت‌الله‌الحرام از فرودگاه تبریز

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در نشست هماهنگی عملیات حج تمتع ضمن اعلام خبر اعزام ۴۵۰۰ زائر از فرودگاه تبریز، از آمادگی کامل فرودگاه تبریز ازنظر امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مطلوب پروازها خبر داد.

تین نیوز

مصطفی صفایی، مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی در نشست هماهنگی عملیات حج تمتع ضمن اعلام خبر اعزام ۴۵۰۰ زائر از فرودگاه تبریز، از آمادگی کامل فرودگاه تبریز ازنظر امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مطلوب پروازها خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، صفایی گفت: امسال با توجه به اینکه باند فرودگاه اردبیل درحال بهسازی و تعمیر است، فرودگاه تبریز علاوه‌بر حجاج آذربایجان شرقی، میزبان حجاج استان اردبیل نیز خواهد بود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده ۸۵۰ نفر از زائران اردبیل در قالب سه پرواز از فرودگاه تبریز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: عملیات اعزام حجاج استان آذربایجان شرقی نیز از ۲۰ مرداد آغاز می‌شود و طی چهار روز ۳۶۵۰ نفر از حجاج در قالب ۹ پرواز از فرودگاه تبریز اعزام خواهند شد.

او افزود: برای انجام هرچه بهتر پروازهای حج برنامه‌ریزی‌های اداره کل فرودگاه‌های استان از حدود دو ماه پیش آغازشده است و ازجمله اقدامات انجام‌شده می‌توان به طراحی و رنگ‌آمیزی دیوارهای ترمینال حجاج با نقوش مذهبی، تقویت و بهسازی سیستم سرمایش ترمینال حجاج و خط‌کشی پارکینگ خودروهای میدان حج اشاره کرد.

همچنین در این جلسه، مدیرکل حج و زیارت استان در سخنانی گفت: بازدیدهای میدانی به‌عمل‌آمده از سالن حجاج و امکانات فرودگاه تبریز حکایت از آمادگی کامل این فرودگاه و تمام نهادها و ارگان‌های دخیل در انجام عملیات حج دارد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.