| کد خبر: 168193 |

◄ پرونده‌ای از فلایت‌چک به دادگاه نرفته

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص پرونده خرید هواپیماهای فلایت‌چک به صراحت اعلام کرد که پرونده‌ای با این موضوع به دادگاه ارسال نشده است.

تین نیوز

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص پرونده خرید هواپیماهای فلایت‌چک به صراحت اعلام کرد که پرونده‌ای با این موضوع به دادگاه ارسال نشده است.

به گزارش تین‌نیوز، ناصر سراج در پاسخ به خبرنگار خبرگزاری مهر که پیش از این در خبری از «محرز شدن تخلف» در پرونده فلایت چک و ارسال آن به دادگاه خبر داده بود، گفت: پرونده را بررسی کردیم و افرادی نیز احضار شدند. گزارش در شرف تکمیل است اما هنوز به دادگاه ارسال نشده است.

در روزهای گذشته سازمان دیدبان شفافیت و عدالت در گزارشی تفصیلی به موضوع تخلف در خرید فلایت‌چک پرداخت و درنهایت نتیجه‌گیری کرد که هیچ تخلفی در این زمینه انجام‌نشده است و مسئله شبه‌برانگیزی در موضوع خرید فلایت‌چک وجود ندارد.

البته قاضی سراج گفته که این سازمان نباید به مسائل قضایی ورود کند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شهروند درجه ۳ 0 0

    جالب است یعنی باز هم خبرگزاری مهر خبر نادرست منتشر کرد. اما جالب تر از آن نظر عجیب آقای سراج بود که گفته دیده بان نباید در این مورد ورود پیدا میکرد چون مسئله قضایی است!!!! به این ترتیب
    ۱: انجمن های مردم نهادِ این دستی باید نسبت به همه فسادها و تخلفات بی تفاوت باشند.
    ۲:یعنی اگر چیزی از چشم سازمان بازرسی پنهان ماند و کسی آن را دید و یا بی توجهی بازرسان را دید حق اعتراض ندارد.
    ۳: خبرنگاران و رسانه ها به عنوان وجدان بیدار مردم هم نباید دخالتی در این موضوعات بکنند.

    اما یک سوال بسیار مهم
    اگر دیده بان نتیجه بررسی اش تایید اتهام وارده به مدیران و فساد آنان بود، آیا آقای سراج باز هم‌ می گفت که دیده بان حق اظهار نظر نداشته؟ حتما نمیگفت چون دیده بان بارها چنین کاری کرده و هیچکس از جمله آقای سراج یک بار هم اعتراضی نداشته. پس مشکل کجاست؟ آیا نظرات و اغراض شخصی در این ماجراها تاثیر نداشته؟

  • ناشناس 0 0

    بیش از دو سال است که همین حرفها از طرف سازمان بازرسی نقل میشود. اولا چرا اینقدر بازرسی طولانی شده؟ اطاله بازرسی و دادرسی خودش فساد آفرین است. اگر واقعا چیزی کجود دارد چرا رو نمیشود؟ از طرفی هم مدیر شرکت فرودگاهی خیلی مطمئن و قرص و محکم اظهار نظر کرده. هم در تلویزیون وبرنامه های زنده پاسخ داده و هم رفته خودش از دیده بانی تقاضای بررسی کروه. خوب مثل خاوری هم سفر خارجی نرفته و ایران است و فرار نکرده.خیلی باهم‌جور در نمی آی. آیا بازرسی اشتباه بزرگی نکرده؟ آیا بازرسان مطمئنند؟